احداث ۳ شرکت جدید در «وهور»

شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور از احداث ۳ شرکت جدید جهت اجرای پروژه های نیروگاهی خبر داد.

به گزارش صدای بورس شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در افشای اطلاعات با اهمیت در کدال اعلام کرد در راستای سیاست‌های کلی شرکت و اجرای پروژه‌های نیروگاهی، جهت تسهیل در روند اجرا، اقدام به تأسیس و ثبت ۳ شرکت به شرح زیر کرده است.

۱- شرکت مولد نیروگاهی جاسک: این شرکت جهت اجرای پروژه نیروگاه ۱۴ مگاواتی در شهرستان جاسک به روش BOT شش ساله با درصد سهامداری ۱۰۰% متعلق به شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور تأسیس شد. جزئیات قرارداد مذکور در تاریخ ۹۸/۱۰/۰۷ از طریق سامانه کدال برای عموم افشاء شد. پیشرفت پروژه تا این تاریخ حدود ۷۳% است.

۲- شرکت مولد نیروگاهی گوهر سیرجان: این شرکت جهت اجرای پروژه احداث بلوک دوم نیروگاه سیکل ترکیبی گهران سیرجان به روش BOT تأسیس شد. برنده شدن شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور در مناقصه مذکور در تاریخ ۱۴۰۰/۰۱/۰۷ از طریق سامانه کدال افشاء شده است. شایان ذکر است انعقاد قرارداد در حال انجام بوده و پس از نهایی شدن برای عموم افشاء می شود. درصد سهامداری در شرکت مذکور به صورت: شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور ۹۶% و شرکت مپنا ۶%است.

۳- شرکت مولد نیروگاهی تابان آسیا: این شرکت جهت احداث یک واحد نیروگاه سیکل ترکیبی با ظرفیت ۵۰۰ مگاوات با مشارکت شرکت مدیریت انرژی امید تابان هور به نسبت ۴۵% ، شرکت معدنی و صنعتی چادرملو به نسبت ۴۵% و شرکت گروه مدیریت سرمایه گذاری امید به نسبت ۱۰% تأسیس شد. شایان ذکر است در حال حاضر مطالعات اولیه، رایزنیها و مذاکرات با تامین کنندگان تجهیزات در دست اقدام است. ضمنا احداث نیروگاههای خورشیدی نیز در دستور کار شرکت مولد نیروگاهی تابان آسیا قرار گرفته است.

احداث ۳ شرکت جدید در «وهور»

کد خبر 437613

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =