«تدبیر» در فرابورس پذیره نویسی شد/  فرصت سه روزه برای خرید

نرخ اوراق اجاره «گروه توسعه اقتصادی تدبیر» ١٨درصد سالانه و مواعد پرداخت سود هر ٣ماه یکبار و مدت اوراق ۴سال است.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ پذیره نویسی اوراق اجاره «گروه توسعه اقتصادی تدبیر» در نماد «تدبیر۰۴» صبح امروز ‌شنبه ۶شهریورماه برگزار شد.

«تدبیر» در فرابورس پذیره نویسی شد/  فرصت سه روزه برای خرید

حسین طلاکش، معاون برنامه‌ریزی و سرمایه‌گذاری گروه توسعه اقتصادی تدبیر گفت: صکوک اجاره سهام شرکت گروه توسعه اقتصادی تدبیر به مبلغ یک هزار میلیارد تومان در نماد "تدبیر۰۴" در سه روز عرضه عمومی خواهد شد. شرکت کارگزاری پارسیان به عنوان عامل فروش و به عنوان متعهد پذیره‌نویس است.

۲۵ شرکت بورسی

وی در ارتباط با فعالیت های گروه توسعه اقتصادی تدبیر گفت: این شرکت توانسته در بازار سرمایه توانسته توفیقات خوبی به دست بیاورد. تا کنون ۲۵ شرکت در بازار سرمایه داریم و همچنان به دنبال این هستیم شرکت های دیگر نیز بورسی شوند.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: اشتغال زایی و رفع محرومیت از جمله برنامه های اصلی ماست. ویژگی ارزآوری، محرومیت زدایی و اشتغال زایی از جمله مهمترین آیتم هایی است که در پروژه های گروه توسعه اقتصادی تدبیر وجود دارد.

پرداخت سود ۳ ماهه و ۱۸ درصد

مجتبی تقی‌پور، مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان در این نشست خبری گفت: هر یونیت ( هر ورقه) با قیمت نزدیک به ۱۰۰هزار تومان و بانرخ اجاره‌بهای سالیانه ۱۸ درصد، پرداخت سود ۳ ماهه و عمر ۴ ساله است که اگر سهامداری ۴ سال صکوک خود را نفروشد، به سود ۲۰ درصد دست می یابد.

«تدبیر» در فرابورس پذیره نویسی شد/  فرصت سه روزه برای خرید

وی در ارتباط با شیوه ضمانت اوراق «تدبیر۰۴» گفت: جهت تضمین پرداخت اجاره‌بها و اصل اوراق در سررسید، بخشی از سهام شرکت‌های بهساز کاشانه تهران، توسعه و عمران امید و گروه دارویی برکت توثیق شده است.

مدیرعامل تامین سرمایه لوتوس پارسیان با بیان اینکه حجم مناسبی از تامین مالی از طریق صکوک اجاره انجام شده، گفت : لوتوس پارسیان بیش از ۷ هزار میلیارد تومان در سال مالی جاری انتشار اوراق داشته که از زمان شروع کار این شرکت تاکنون در کل ۲۲ هزار میلیارد انتشار اوراق داشته است. سود توسط شرکت سپرده‌گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه به حساب دارندگان اوراق واریز می‌شود.

صکوک اجاره تدبیر

کد خبر 437579

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =