این دو شیاد را شناسایی کنید + عکس

رئیس پلیس آگاهی تهران اعلام کرد: دو فردی که به شیوه بی هوش کردن از دختران جوان اخاذی می کردند، دستگیر شدند.

سردار علیرضا لطفی رئیس پلیس آگاهی تهران اظهار کرد: اوایل مرداد امسال دختر جوانی هراسان و نگران به پلیس آگاهی مراجعه و از جنایت سیاهی که توسط سرنشینان خودروی پژو ۲۰۶ برایش رقم خورده بود، پرده برداشت.

وی افزود: دختر جوان اعلام کرد مدتی بود که شخصی به صفحه اینستاگرامم پیام می‌فرستاد و پیشنهاد ازدواج می‌داد، با اینکه به او گفتم قصد ازدواج ندارم، اما مرد جوان که خودش را امیر معرفی کرده بود به ارسال پیام هایش ادامه داد و در نهایت پس از مدت ها، با او قرار گذاشتم، افزود: او با خودروی پژو ۲۰۶ سفید رنگی به محل ملاقات که غرب تهران بود، آمد و من سوار خودرویش شدم.

رئیس پلیس آگاهی تهران در ادامه اظهارات شاکی گفت: پس از چند دقیقه‌ امیر پیشنهاد خوردن آبمیوه داد و در کنار خیابان توقف کرد با آنکه در آن اطراف آبمیوه فروشی نبود او از ماشین پیاده شد و بعد از دقایقی با ۲ آبمیوه برگشت. وقتی آبمیوه را خوردم مزه بدی داشت و بعد از آن ناگهان احساس بی هوشی به من دست داد، لحظاتی بعد به هوش آمدم و او را می‌دیدم که با مرد جوان دیگری مرا مورد آزار و اذیت قرار می‌دهند و از من رمز کارت عابر بانکم را می‌خواهند. در همین حالت گیجی بودم که امیر پس از سرقت پول ها، طلاهایم و کارت‌های عابر بانکم مرا در مقابل خانه مان رها کرد تا سه روز گنگ بودم و حال خوبی نداشتم.

سردار لطفی افزود: با شکایت دختر جوان، کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی پایتخت بلافاصله وارد عمل شدند. اما دختر جوان تنها قربانی پسر پژو سوار نبود، چرا که کارآگاهان با ۲ شکایت مشابه دیگر مواجه شدند که شاکیان این پرونده‌ها نیز اظهار داشتند با پسر ۲۰۶ سواری در فضای مجازی آشنا شده اند و پس از کشاندن قربانیان در محل قرار، آن‌ها را با آبمیوه مسموم بیهوش و نقشه اش را اجرا کرده است. مرد پژو سوار پس از اجرای نقشه خود، قربانیان را در نزدیکی خانه یا محل کارشان رها کرده است.


بیشتر بخوانید: حمله با کارد قصابی!


این مقام ارشد پلیسی تصریح کرد: تحقیقات پلیسی برای دستگیری متهمان ادامه داشت تا اینکه در کمتر از یک ماه پس از نخستین شکایت، مخفیگاه امیر در غرب تهران شناسایی و در عملیات ویژه ای، در مخفیگاهش بازداشت شد.

وی گفت: متهم در ابتدا منکر جنایات سیاه و سرقت از دختران جوان بود، اما در مواجه با شاکیان به جرم خود اعتراف کرد و مدعی شد، پسر جوانی به نام کامران همدست وی بوده و پس از بیهوش شدن قربانیان با او همراهی می‌کرده است.

سردار لطفی ادامه داد: بدین ترتیب کارآگاهان اداره یازدهم پلیس آگاهی تهران بزرگ پس از هماهنگی‌های قضائی با بازپرس دادسرای امور جنایی، راهی خانه کامران شده و او را نیز بازداشت کردند.

رئیس پلیس آگاهی تهران با بیان اینکه متهم دوم پرونده منکر همدستی در این جنایات سیاه و سرقت بود، اضافه کرد: یکی از شاکیان موفق شد وی را شناسایی کند، اما ۲ شاکی دیگر با توجه به بیهوش بودن، موفق به شناسایی وی نشدند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، سردار لطفی با بیان اینکه انتشار تصویر بدون پوشش این ۲ مجرم از سوی بازپرس پرونده برای کشف سایر جرایم احتمالی صادر شده است، تاکید کرد: تحقیقات برای شناسایی سایر شاکیان احتمالی از سوی کارآگاهان اداره یازدهم معاونت مبارزه با جرایم جنایی پلیس آگاهی پایتخت ادامه دارد.

کد خبر 437539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • م IR ۲۲:۳۳ - ۱۴۰۰/۰۶/۰۴
    0 0
    تا کی باید مردم گرفتار این آدمهای کثیف..نامرد باشند....باتوجه به عکس اینها..وسایرخلافکاران.....که جوان هستند...وخیلی ازآنها هم دارای مدارک دانشگاهی هستند...پس باید ریشه مشکلات را..نه...خود اینها...ونه خانواده های اینها....بلکه...بیکاری...ندانم کاری دانست..و عامل بیکاری این جوانان خصوصاتحصیلکرده ها..رابایدمسعولین بیسواد..وبی غم که فقط بفکرکاربرای بچه های خودشان...پرکردن جیبشان که هیچوقت هم سیرنمیشوندرادانست....لطفا..چندباره ازدزدیهای بزرگ رادرنظربگیرید..که آیا این مبالغ..برای چه تعدادی ازین جوانان..میتوانست کارآفرینی بکند...بجای اینکه پلیس هرروز...دنبال این همه خلاف..باشد..آیا بهتر نیست...بفکرکار و اشتغال جوانان وطن مان باشیم؟...مگر همین جوانان کم سن و سال نبودند..که برای شهادت..ازهمدیگردرجنگ هشت ساله..سبقت میگرفتند؟آیا کدام پدری..الان..درس جوانمردی به پسرش میدهد؟تاجایی دربین مردم مشاهده ومیفهمیم که پدران...به فرزندانشان یاد میدهند..به کسی اعتمادنکنند...گول نخورند...حواسشان خودشان باشدوبدیگران کاری نداشته..و حتی دنبال کمک کردن هم نباشند...وفقط بفکرخودشان باشند.....ودراخر...ریشه همه بدبخ