جلسه رای اعتماد به وزرا آغاز شد/ معاون اول، مسئول هماهنگی تیم اقتصادی

صبح امروز جلسه بررسی و رای اعتماد به وزاری پیشنهادی در مجلس در حالی پیگیری شد که رییس جمهور به دفاع از وزرا پرداخت.

به گزارش صدای بورس، ابراهیم رییسی، رییس جمهور، صبح امروز جهت دفاع از وزرای پیشنهادی در مجلس حضور یافت. او با بیان اینکه مسئول هماهنگی تیم اقتصادی دولت، معاون اول وی خواهد بود و این مانع بگو و مگوها خواهد شد، ادامه داد: عادلانه کردن نظام مالیاتی، فعال‌سازی نظام تامین مالی دولت، ارتقا بهره‌وری و ساماندهی مدیریت دارایی‌ها و شفاف‌سازی از اهداف مهم دولت در اقتصاد است.

وی، احسان خاندوزی، وزیر پیشنهادی اقتصاد را فساد ستیز دانست و اظهار داشت: اصلاح امور مالیاتی و گمرک از اهم فعالیت‌های دولت است و این در کارنامه خاندوزی دیده می‌شود. رییس جمهور در بخش دیگری از صحبت‌های خود نسبت به اصلاح وضع خرانه‌داری کل تاکید کرد.

رییسی در خصوص کارنامه اوجی، وزیر پیشنهادی نفت هم افزود: او در تمام ادوار چهره موفقی در وزارت نفت بوده است و نمایندگان نگران فروش نفت نباشند.


بیشتر بخوانید:

پاسخگوترین فرد تیم اقتصادی دولت خواهم بود / برای ابر چالش‌ها برنامه دارم


رییس جمهور در دفاع از وزیر پیشنهادی راه و شهرسازی با اشاره به اینکه، دنبال کسی بودیم که وعده ساخت یک میلیون مسکن در سال را عملی کند، ادامه داد: رستم قاسمی فرد مناسبی برای این منصب خواهد بود.

او با تاکید بر اینکه در حوزه آب و برق عقب ماندگی داریم، تصریح کرد: مدیریت آب و برق در کشور بسیار مهم است و وزیر پیشنهادی نیرو دو حوزه سدسازی و نیروگاهی کارنامه خوبی دارد.

یکی دیگر از وزرای اقتصادی دولت سیزدهم، فاطمی امین، وزیر پیشنهادی صمت است که رییس جمهور در دفاع از او اضافه کرد: او زمانی که در آستان قدس فعالیت می‌کرد در بخش اقتصادی شفافیت را برقرار کرد و در وزارت کشور کارنامه موفقی داشته است.

کد خبر 437225

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 1 =