دو کاندیدای ریاست جمهوری استاندار می‌شوند/ آخرین گمانه زنی ها از  کابینه سیزدهم

پس از انتصاب محمد مخبر به عنوان معاون اول رئیس جمهور وقت، برخی دیگر از اعضای کابینه مشخص شدند.

به گزارش صدای بورس، گفته می‌شود وزیر اقتصاد، «محمدرضا فرزین» است و ریاست سازمان برنامه و بودجه در اختیار «مسعود میرکاظمی» خواهد بود.

همچنین امروز در خبری اعلام شد احتمال می رود ریاست بانک مرکزی جمهوری اسلامی به علی صالح آبادی که در حال حاضر رئیس بانک توسعه صادرات ایران است، داده شود، اکبر کمیجانی، رئیس کنونی بانک مرکزی ایران است. هرچند برخی مطرح  شدن این شایعه را استراتژی سیاسی حامیان وی عنوان می‌کنند تا میانبری برای حضور وی بر مسند وزارت امور اقتصادی و دارایی باشد. 

دو وزیر دولت روحانی، در کابینه ابراهیم رئیسی نیز حضور داشته و به فعالیت خود ادامه می دهند . محمد اسلامی به‌عنوان وزیر راه و شهرسازی و امیر حاتمی به‌عنوان وزیر دفاع در این دولت ‌رئیسی خواهند ماند.


بیشتر بخوانید:

نتیجه دستوری شدن قیمت کالاها، التهاب است


از حسین امیر عبداللهیان نیز به‌عنوان وزیر خارجه سخن یاد می شود. امیر عبداللهیان، هم‌اکنون دستیار کنونی قالیباف و مدیر کل امور بین‌الملل مجلس ایران است.

گفته می شود گزینه احتمالی وزارت جهاد کشاورزی سید جواد ساداتی نژاد خواهد بود که پیش از این رییس کمیسیون کشاورزی مجلس بوده است.

همچنین سعید محمد با توجه به سوابق خوب در عرصه سازندگی و اجرایی به عنوان استاندار استان سیستان و بلوچستان و محسن رضایی به عنوان استاندار خوزستان در اولویت قرار دارند.

از فرهاد رهبر نیز به عنوان گزینه احتمالی معاونت اقتصادی نام برده می شود.

کد خبر 436716

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 10 =