پیگیری ادامه واریزی صندوق توسعه هستیم

هیات امنای صندوق تثبیت و سازمان بورس پیگیر واریز مابقی مبلغ هستند اما باید معادل ریالی منابع تامین و سپس واریزی انجام شود.

علی صحرایی، مدیرعامل شرکت بورس اوراق بهادار در گفت و گو با صدای بورس:

معادل ریالی ۵۰ میلیون دلار از مصوبه سران سه قوه برای واریز از صندوق توسعه ملی به صندوق تثبیت بازار انجام شده است.

هیات امنای صندوق تثبیت و سازمان بورس پیگیر واریز مابقی مبلغ هستند اما باید معادل ریالی منابع تامین و سپس واریزی انجام شود.

در حال حاضر شرایط بازار به گونه ای بوده که نیازی به تزریق منابع اضافه وجود نداشته است؛ اما با توجه به اینکه این مصوبه الزام قانونی دارد و برای روزهای پرنوسان بازار نیاز است، باید هر چه سریع تر بانک مرکزی کارسازی لازم برای تامین منابع را انجام دهد.

شرکت های کوچک و متوسط در حال آماده سازی برای عرضه هستند و هر زمان اعلام آمادگی کنند بعد از انجام مراحل قانونی در بازار سرمایه عرضه می شوند؛ در حال حاضر برای هفته جاری مجموعه ای آماده عرضه نداریم.

شرایط فعلی نشان می دهد که سرمایه گذاران بازار سرمایه را باز هم محل مناسبی برای سرمایه گذاری انتخاب کرده اند؛ اما درست است که بازار در حال حاضر در شرایط با ثباتی به سر می برد اما همه سرمایه گذاران باید با تحلیل فعالیت کنند و این تصور را نباید داشته باشند که هر شرکتی را که انتخاب کردند بازدهی مناسب و قابل قبولی را داشته باشد.

کد خبر 436665

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =