۱۴ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
رمزارزها درجا می‌زنند

بازار رمزارزها بیش از هر زمان دیگری با نوسان مواجه بوده، هر چند دامنه نوسان‌ها محدودتر شده است.

در حال حاضر ارزش بازار کریپتوکارنسی به بیش از ۱۵۶۰ میلیارد دلار رسیده و معاملات روزانه این بازار با کاهش نسبت به هفته گذشته به حدود ۷۶ میلیارد دلار رسید. در حال حاضر ۱۱ هزار و ۱۴۹ رمزارز در جهان معرفی و عرضه شده که از آن میان، ۶ هزار و ۱۰۱ رمزارز در جریان هستند.

هفته گذشته از ۲۵ رمزارز بزرگ جهان بر اساس ارزش بازار، ۲۱ رمزارز با رشد روبه رو شدند که در این میان، رمزارز «ترا» با ۴۹ درصد صدرنشین بود. پس از آن، سولانا با ۲۱ درصد، پولکادات با ۲۰ درصد، چین لینک با ۱۸ درصد و دو رمزارز ریپل و یونی سوآپ با بیش از ۱۱ درصد رشد، رتبه‌های بعدی را کسب کردند. بیت کوین طی هفته گذشته حدود ۱.۳ درصد رشد کرد. اگرچه پیش بینی آینده رمزارزها به دلایل متعدد بسیار دشوار شده، اما برخی همچنان به آغاز روند صعودی قیمت در این بازار باور دارند. تحقق این اتفاق با توجه به مخالفت دولت‌ها و برخی نهادهای بین المللی همچون صندوق بین‌المللی پول، دور از ذهن به نظر می‌رسد. بر این اساس دیدگاه برخی تحلیلگران و معامله‌گران بازار رمزارز به نقل از سایت tradingview (صرفا جهت آگاهی) ارائه می‌شود. لازم به ذکر است که نظرات این تحلیلگران به هیچ وجه نباید مبنای خرید و فروش یا حضور در این بازار قرار بگیرد.

  • مسیر حرکت بیت کوین در هفته گذشته مشابه الگوی سقوط در سال ۲۰۱۸ بود. بنابراین ممکن است در آینده نزدیک دوباره شاهد صعود قیمت این رمزارز باشیم.
  • اگرچه در دو هفته گذشته اتریوم صعود قابل توجهی داشته اما نمی توان این روند را دائمی دانست. احتمالا اصلاح قیمت در راه است.
  • رمزارز لایت کوین الگویی صعودی تشکیل داده است و احتمال شکسته شدن سطح مقاومت کنونی وجود دارد.
  • با وجود مخالفت دولت‌ها و نهادهای مختلف، باور کنید یا نه، ریپل آینده روشنی دارد. احتمال افزایش قیمت این رمزارز بیش از هر زمان دیگری است.

    رمزارزها درجا می‌زنند


  • حبیب علیزاده - روزنامه نگار
  • منبع: هفته نامه اطلاعات بورس شماره ۴۰۸

کد خبر 436619

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =