بازدهی متعادل نماد "پادا " متاثر از شاخص

مدیرعامل شرکت سبدگردان پاداش سرمایه گفت: بازدهی متعادل و متقارن با شاخص بورس از اهداف مهم صندوق پاداش سرمایه پارس است.

صدای بورس- احمدرضا صباغی؛ قدرت نقدشوندگی بالا از مهمترین مزایای صندوق ETF است که صندوق پاداش سرمایه پارس در این مسیر گام برداشته است.

کوروش شمس، مدیرعامل شرکت سبدگردان پاداش سرمایه با اشاره به اینکه صندوق پاداش سرمایه پارس با نماد ((پادا)) دوباره امروز بازگشایی شده است، گفت: صندوق پاداش سرمایه پارس با نماد "پادا" در بورس به صورت صدور و ابطالی فعالیت داشته اما با توجه به استراتژی که در مجمع پاداش سرمایه اتخاذ کردیم، برای راحت‌تر بودن دسترسی به سرمایه‌گذاری در این صندوق و افزایش قدرت نقدشوندگی تصمیم گرفتیم نوع صندوق را از حالت صدور- ابطالی به حالت ETF تبدیل کنیم.


بیشتر بخوانید:


وی افزود: انتظار داریم با تبدیل نوع صندوق به حالت ETF و بهترشدن نقدشوندگی صندوق، سرمایه‌گذاران بیشتری جذب شوند و هدف ما که کسب بازدهی متعادل و متقارن با شاخص بورس است محقق شود.

مدیرعامل شرکت سبدگردان پاداش سرمایه تصریح‌کرد: برای بازار سرمایه روزهای پررونقی را پیشرو خواهیم داشت که امیدواریم این روزها تداوم یابد.

شمس تصریح‌کرد: فکر می‌کنیم در بازار سرمایه افراد مختلفی با سلیقه‌های متفاوت وجود دارند که برای افراد پرریسک، کم ریسک و یا با ریسک‌های متوسط، ابزارهای مختلف مالی را درنظر داریم تا برای سلیقه‌های متفاوت، نقطه‌نظر ریسک پذیری و نقطه‌نظر افق زمانی سرمایه‌گذاری را مهیا کنیم.

وی تصریح‌کرد: تولید و ایجاد ابزارهای تامین مالی صندوق‌ها همچون ((پی ایی)) و ((وی سی)) موجب شده است تا سرمایه‌گذاران با هر درجه از ریسک‌پذیری وارد صندوق پاداش سرمایه شوند.

شمس با بیان اینکه، قیمت‌ سهم‌ها برای سرمایه‌گذاری در بازار سرمایه مناسب هستند،گفت: با توجه به رشد سایر بازارهای اقتصادی و نزول بازار سرمایه در سال گذشته، انتظار داریم در سال جاری کسانی که برای خرید سهم در شرایط کنونی ورود می‌کنند تا پایان امسال سود مناسبی را کسب کنند.

وی درباره ورود افراد جدید به بازار سرمایه،اضافه کرد: کسانی که تصمیم دارند به تازگی وارد بازار سرمایه شوند اگر دانش لازم را ندارند به صورت غیرمستقیم وارد بورس شوند تا با کسب دانش و تخصص لازم در یک زمان مشخص، بتوانند موفق عمل کنند.

کد خبر 436372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =