عملکرد سه نماد «بوعلی»، «سیمرغ» و «دزهراوی» در تیرماه

گزارش عملکرد و فعالیت سه سهم «بوعلی»، «سیمرغ» و «دزهراوی» در تیرماه را بخوانید.

به گزارش صدای بورس، نماد بوعلی در تیر ماه به مبلغ فروش حدود ۱۹۰۰ میلیارد تومانی رسید که نسبت به خرداد ماه ۶ درصد افزایش و نسبت به میانگین ماه های گذشته افزایش ۳۰ درصدی را نشان می دهد.

این شرکت توانسته در ۴ ماهه ابتدایی سال مالی ۱۴۰۰ مجموعا ۶۲۷۰ میلیارد تومان فروش داشته باشد که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۲۱۴۰ میلیارد تومان بوده است.

نرخ فروش ریفرمیت نسبت به خرداد ماه ۱ درصد کاهش داشته است.

قیمت سهم حدود ۵۸۰۰ تومان است و نسبت به یک ماهه گذشته ۳۳ درصد افزایش داشته است.

عملکرد سه نماد «بوعلی»، «سیمرغ» و «دزهراوی» در تیرماه

نماد سیمرغ در تیر ماه به مبلغ فروش حدود ۱۱۰ میلیارد تومانی رسید که نسبت به خرداد ماه ۵ درصد افزایش و نسبت به میانگین ۶ ماه گذشته سال مالی منتهی به ۱۴۰۰/۰۹/۳۰ افزایش ۲۳ درصدی را نشان می دهد.

این شرکت توانسته در ۷ ماهه ابتدایی سال مالی ۱۴۰۰ مجموعا ۶۵۰ میلیارد تومان فروش داشته باشد که این عدد در مدت مشابه سال قبل ۳۹۰ میلیارد تومان بوده است.

نرخ فروش تخم مرغ نسبت به خرداد ماه ۱۱ درصد افزایش داشته است.

قیمت سهم حدود ۱۷۵۰ تومان است و نسبت به یک ماهه گذشته ۸ درصد افزایش داشته است.

عملکرد سه نماد «بوعلی»، «سیمرغ» و «دزهراوی» در تیرماه

داروسازی زهراوی در دوره یک ماهه تیر ۱۴۰۰ به درآمد ۵۱.۴ میلیارد تومانی دست یافت که نسبت به میانگین فصل بهار ۲۵ درصد و نسبت به میانگین سال ۱۳۹۹ حدود ۲۳ درصد افزایش نشان می دهد.

دزهراوی مجموعا در ۴ ماه ابتدایی سال ۱۴۰۰ حدود ۱۷۴ میلیارد تومان فروش داشته که از این لحاظ نسبت به دوره مشابه سال گذشته رشد ۴۳ درصدی نشان می دهد. تعداد فروش محصولات کلیدی شرکت نسبت به ۴ ماهه سال گذشته افت داشته اما نرخ های فروش افزایش داشته است. در ۴ ماه ابتدایی امسال ۱۶۳ میلیون عدد کپسول مایع با نرخ ۶۵۷ تومان به ازای هر عدد فروخته که این اعداد در مدت مشابه سال گذشته به ترتیب ۱۸۷ میلیون عدد و ۴۶۰ تومان بوده است

دزهراوی در ماه تیر جمعا ۴۵ میلیون عدد کپسول مایع فروخته که نسبت به خردادماه ۱۲ درصد افت داشته است. به علت تفاوت معنادار نرخ میانگین "قرص" با خرداد ماه، درامد شرکت نسبت به خرداد ماه ۱۳ درصد رشد داشته است.

آخرین قیمت سهم حدودا ۶۴۰ تومان بوده و در یک ماه اخیر ۴ درصد رشد داشته است.

عملکرد سه نماد «بوعلی»، «سیمرغ» و «دزهراوی» در تیرماه

منبع: آوا تحلیل

کد خبر 436278

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 3 =