طلا و سکه امروز چند؟ (۵ مرداد ۱۴۰۰)

قیمت هر قطعه سکه طرح تمام به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز ۵ مرداد ۱۴۰۰ هر قطعه سکه طرح جدید( امامی)‌ با قیمت ۱۰ میلیون و ۹۹۵ هزار تومان در حال معامله است.

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۲/۴۵) همچنین تا این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۰۱ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۷۹ هزار و ۹۰۰ تومان معامله می‌شود.

آخرین به روزرسانی قیمت طلا و سکه در ساعت (۱۶/۳۰) 

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۷۰۰ هزار تومان رسید.( ساعت ۱۶/۳۰) همچنین تا این لحظه نیم سکه ۵ میلیون و ۶۵۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است، در این ساعت سکه امامی نیز ۱۰ میلیون و ۹۸۰ هزار تومان در حال دادوستد است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۷۹۸ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۷۸ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.


بیشتر بخوانید:

مدال طلای المپیک چقدر ارزش دارد؟


طلا و سکه دیروز چند بود؟

بر اساس اعلام اتحادیه طلا و جواهر تهران، قیمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادی ( طرح قدیم) به ۱۰ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان معامله شد. همچنین نیم سکه ۵ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان، ربع سکه ۳ میلیون و ۵۵۰ هزار تومان و سکه یک گرمی ۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان است.

همچنین قیمت هر اونس طلا نیز در بازارهای جهانی به یک هزار و ۸۰۹ دلار رسید و هر گرم طلای ۱۸ عیار با مبلغ یک میلیون و ۶۶ هزار و ۳۰۰ تومان معامله می‌شود.

کد خبر 436229

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =