خدمات‌رسانی پزشکان اردوی جهادی شرکت مس

خلیلی گفت: بیست و دومین دوره اردوی جهادی-درمانی شرکت ملی صنایع مس ایران در شهرستان ‌هریس آذربایجان شرقی برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، محمدجواد خلیلی، مشاور مدیرعامل و مدیر گروه روابط عمومی شرکت ملی صنایع مس ایران با اشاره به اینکه این اردو دومین مرحله از اردوهای جهادی شرکت ملی مس است که در سال ۱۴۰۰ از ۲۹ تیرماه تا ۱ مردادماه سال جاری برگزار می شود، خاطرنشان کرد: این طرح جهادی–درمانی با حمایت شرکت ملی صنایع مس ایران و با همکاری گروه جهادی ثارالله بسیج شرکت مس برگزار شد.

خلیلی با اشاره به اینکه در این مرحله ۲۷۸۹ نفر از متقاضیان از خدمات رایگان متنوع پزشکی بهرمند شدند، گفت: در این طرح درمانی بیش از ۴۰ پزشک و متخصص با تخصص های گوناگون از جمله دندانپزشکی، سونوگرافی، عمومی، داخلی، مامایی، چشم پزشکی، اعصاب و روان، تغذیه و رادیوگرافی به ارائه خدمت پرداختند.


بیشتر بخوانید:

رشد خوب شرکت مس در فروش


خلیلی خاطرنشان کرد: در این دوره از اردوی جهادی ۵۱۰۴ خدمت گوناگون به مددجویان شرکت کننده ارائه شد و تمامی داروهای تجویز شده از جمله ۲۹۳ عینک طبی به صورت رایگان در اختیار متقاضیان قرار گرفت.

به گفته وی برخی از مراجعه کنندگان برای تکمیل درمان های تخصصی رایگان از جمله جراحی چشم به بیمارستان های شهرستان تبریز ارجاع داده شدند.

مشاور مدیرعامل شرکت مس تاکید کرد: به رغم شرایط کرونایی تلاش شد تا با رعایت صد درصدی پروتکل های بهداشتی این اردوی جهادی به طور کامل برگزار شود.

منبع: مس پرس

کد خبر 436157

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =