۲۵ تیر ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۵
قطعی برق با بورس کالا چه کرد؟

تالار صادراتی بورس کالا همچنان در فروش قیر پیشتاز است.

حسن حسین‌نیا، کارشناس بازار سرمایه در گفت‌وگو با صدای بورس:
در هفته که گذشت بورس کالا ثبت ارزش معاملات بالغ بر ۸۶ هزار و ۱۳۲ میلیارد ریال بود که از این میزان ارزش معاملات بازار فیزیکی بالغ بر ۸۲ هزار و ۹۲۶ میلیارد ریال تجربه کرد .
در روز ابتدایی هفته بیشترین ارزش معاملات متعلق به زنجیره فولاد و سیمان بود که البته با توجه به مشکل قطعی برق در صنعت سیمان و فولاد در روزهای بعد حجم و ارزش معاملات آن افت شدیدی را به خود دید .
تالار صادراتی بورس کالا همچنان در فروش قیر پیشتاز است.
در بازار آتی کالا سر رسید جدید نماد آتی صندوق سرمایه گذاری پشتوانه طلای لوتوس از تاریخ 22 تیرماه 1400 معاملات خود را شروع کرد و سر رسید آن مهر ماه 1400 خواهد بود .
روز شنبه 19 تیر 1400 شاهد پذیره نویسی پنجمین صندوق سرمایه گذاری پشتوانه طلا به نام کهربا بودیم که ارزش اسمی هر برگه آن 10000 ریال می باشد و تعداد 99 میلیون برگه در کمتر از 2 ساعت پذیره نویسی شد .
ریاست محترم سازمان در نامه ای خطاب به وزیر نفت خواهان اعلام نرخ خوراک و فرآورده های نفتی مربوط به پالایشگاه ها قبل از مجمع عادی سالیانه این شرکت ها شد .
در انتهای هفته اخباری مبنی بر شروع به کار مجدد کارخانه های سیمان و فولاد البته از ساعت 24 تا 8 صبح و با 50 % دیماند برق مصرفی شنیده شد که می تواند مجددا رونق نسبی را به تولیدات این کارخانجات و بازار فیزیکی بورس کالا برگرداند .

کد خبر 435812

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =