تکرار نشدن رشدهای فواره‌ای

به‌نظر می‌رسد از حالا تا مجامع سال آینده می‌توان پرتفوی سهامی داشت که از بقیه بازارهای موازی بازدهی و سودآوری بیشتری داشته باشد.

امیر وفایی - قائم مقام مدیرعامل سبدگردان الگوریتم: واقعیت این است که نه تنها در ایران بلکه در سایر کشورها، انتخابات ریاست جمهوری و تغییراتی که در نظام دولت یا قوه مقننه می‌خواهد رخ دهد فارغ از اینکه قرار است چه اتفاقی افتد و نتیجه چه باشد، نوعی ریسک برای بازار است و همه چشم انتظار هستند که نتایج انتخابات چه خواهد شد و غیر از این هم انتظار نمی‌رود.
در حال حاضر متغیر مذاکرات برجامی نیز داریم که در بازار اثرگذار است. این دو موضوع سبب شد که بازار روند خود را پیدا کند و هنوز نمی‌توان مطمئن درمورد آینده بازار صحبت کرد اما جو منفی و بی‌اعتمادی در بازار کمتر شده است. متغیرهایی مانند نرخ ارز و ورود احتمالی پول‌های حقیقی که باید رصد شود، می‌تواند بازار را با رشد همراه کند و روند خوبی را برای آن رقم بزند اما دیگر رشد عجیب و غریب انتهای ۹۸ و ابتدای ۹۹ انتظار نمی‌رود که در بازار رخ دهد. به‌نظر می‌رسد از حالا که فصل مجامع است تا مجامع سال آینده می‌توان پرتفوی سهامی داشت که از بقیه بازارهای موازی بازدهی و سودآوری بیشتری داشته باشد. البته تا پایان تابستان روند بازار خوب و دور از هیجانات است و شاخص روند مثبتی را که از بقیه بازارها جلوتر باشد، طی می‌کند. بخشی از پول‌های پارک شده به سمت بازار روانه خواهند شد نه همه آنها و تا روز تحلیف روند بازار مثبت است.

کد خبر 435795

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۴۰۰/۰۴/۳۰
    0 0
    بورس باید سودبدهد بورسی که سود ندهد چه فایده دارد . فقط منتظر باشیم قیمت سهام بالارود یکدفعه هم سقوط میکند .