لیدری بازار در روزهای آتی با کدام گروه است؟/ پیش بینی بازار  ۲۰ تیر ۱۴۰۰

گروه بانکی با توجه به گزارش‌های ۱۲ ماهه خود می‌تواند همچنان از گروه‌های پر ظرفیت این روزها باشد و همچنین گروه خودروسازی هم می‌تواند در تغییر روند بازار تاثیر بگذارد.

صدای بورس- حسین حریریان؛ بسیاری از کارشناسان افت شاخص را به دلیل اصلاح‌های قابل توجه نمادهای کوچک بازار ، نامه ریس سازمان درباره توجیه نداشتن سرمایه‌گذاری در حوزه نیروگاهی و افزایش قیمت شیر خام و سایر فرآورده‌های دامی را در تغییرات این هفته موثر می‌دانند.

محمد رضانژاد، مدیر تحلیل سبدگردان آرمان اقتصاد ضمن بیان این مطلب گفت: برای روزهای آتی انتظار می‌رود با ارائه گزارش گروه پالایشی که تا به امروز خیلی تاخیر داشته ابهامات آن‌ها رفع شود، این گروه همیشه مورد توجه بازار قرار داشته و برای تغییر روند و جریان سازی پیشتاز بوده است.

وی ادامه داد: گروه بانکی با توجه به گزارش‌های ۱۲ ماهه خود می‌تواند همچنان از گروه‌های پر ظرفیت این روزها باشد و همچنین گروه خودروسازی هم می‌تواند در تغییر روند بازار تاثیر بگذارد. در گروه های کوچک می‌توان انتظار داشت با افزایش قیمتی که گروه سیمانی داشت این گروه همچنان مورد توجه بازار قرار گیرد و گروه دارویی و شوینده‌ها با توجه به افزایش نرخ غیر رسمی در سطح بازار می‌توانند مورد اقبال واقع شوند.

رضانژاد با اشاره به قطعی‌های برق در این روزها بیان کرد: گروه نیروگاهی با توجه به قطعی برق و توجه فعالین بازار بر کم بودن عرضه برق در سطح کشور می‌توانند هیجانی با استقبال مواجه شوند هرچند که نرخ برق همچنان پایین است و اتفاق خاصی رخ نداده و انتظار نمی‌رود در کوتاه مدت نرخ برق تغییر کند.

وی افزود: سایر گروه‌ها از جمله گروه غذایی بعد از اصلاح‌های سنگین با افزایش نرخی که داشتند می‌توانند تا چند روز با استقبال مواجه شوند.

کد خبر 435516

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =