مدیرعامل آهن آنلاین: به زودی بورسی می شویم/ دولت از تصمیمات خلق الساعه فاصله بگیرد

بهراد منتظری گفت: عرضه آهن آنلاین در بورس، از جمله برنامه های چشم اندازی این شرکت است.

صدای بورس- محبوبه قرمزچشمه؛ نشست خبری «بررسی چالش های صنعت فولاد» با حضور مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره آهن آنلاین و اصحاب رسانه در باغ کتاب تهران برگزار شد.

آهن آنلاین بورسی می‌شود

بهراد منتظری، مدیرعامل آهن آنلاین در نشست خبری که به شکل آنلاین نیز مخاطب داشت، بیان کرد: در بازار امروز، سرعت یکی از فاکتورهای اصلی فعالیت های تجاری است، آهن آنلاین علاوه بر سرعت در فناوری نیز پیشتاز است، این شرکت علاوه بر فعالیت های کنونی، ارائه خدمات به تامین کننده را نیز در دستور کار قرار داده‌ است.

منتظری افزود: تامین مالی و شفافیت از جمله مهمترین مزیت های بورس است، عرضه آهن آنلاین در بورس، از جمله برنامه های چشم اندازی این شرکت است.

فاصله گرفتن از تصمیمات خلق الساعه پیشران توسعه

وی در ارتباط با درخواست از رئیس جمهوری منتخب، تصریح کرد: از دولت جدید درخواست داریم پوپولیستی رفتار نکنند، چرا که این گونه عملکردها با ایجاد موانع بر سر راه توسعه، پیشبرد فعالیت‌های زیرساختی را به تعویق می اندازد و به اقتصاد و تولید آسیب می‌زند.

مدیرعامل آهن آنلاین با اشاره به آفت دستورالعمل های ناگهانی بر صاحبان صنایع به صدای بورس گفت: دولت باید از تصمیمات خلق الساعه بپرهیزد و با عملکرد شفاف، توسعه زیرساخت ها را در دستور کار خود قرار دهد، مردم نیز باید صبور باشند و بدانند به ثمر نشستن فعالیت های عمرانی و توسعه ای نیاز به زمان دارد. تلاش باید سرلوحه کار همه باشد، دانشجویان ایرانی نیز همچون دانشجویان سایر کشورها باید در کنار تحصیل، کار کنند، به جای توقع از دولت، فرهنگ کار کردن در دوره دانشجویی باید جا بیفتد، رسانه ها نیز در این فرهنگ سازی باید کمک کنند.

وی با اشاره به اهمیت صادرات گفت: در حال حاضر بیلت و شمش فولادی ایران به جنوب شرق آسیا صادر می شود، افزایش صادرات ارتباط مستقیم با حل مسئله برجام و اصلاح قوانین صادراتی دارد.

اجرای پروژه های ریاست جمهوری قابلیت اجرایی دارد؟

مدیرعامل آهن آنلاین در پاسخ به این پرسش که آیا برنامه های صادراتی و تولید بیش از ۸۰۰ هزار مسکن ریاست جمهوری جدید قابلیت اجرا دارد، بیان کرد: به عنوان یک فعال اقتصادی معتقدم، اجرای پروژه های مطرح شده توسط ریاست جمهوری ارتباط مستقیم با حل مشکلات ارزی و بانکی، تحریم‌ها و برجام دارد. همچنین چینش کابینه وزرا در دولت جدید، به خصوص وزاریی که در وزارت  اقتصاد، امور خارجه، صمت و همچنین بانک مرکزی به صندلی قدرت تکیه می زنند، در عملیاتی شدن پروژه‌ها تاثیر مستقیم دارد.

مدیرعامل آهن آنلاین: به زودی بورسی می شویم/ دولت از تصمیمات خلق الساعه فاصله بگیرد


بیشتر بخوانید:


نه به امید دولت هستیم و نه درخواستی از دولت داریم

بهنام کیامرزی، رئیس هیئت مدیره آهن آنلاین در این نشست خبری، تبدیل شدن آهن آنلاین به هلدینگ را یکی از مهمترین برنامه های این شرکت عنوان کرد و گفت: نه به امید دولت هستیم و نه درخواستی از دولت داریم چرا که منطقی نیست، دست بخش خصوصی به سمت دولت دراز باشد. ۱۲ سال پیش آهن آنلاین ایجاد شد و سعی می کنیم خود را با شرایط وفق بدهیم  و در شرایط کنونی پیشرفت کنیم.

مدیرعامل آهن آنلاین: به زودی بورسی می شویم/ دولت از تصمیمات خلق الساعه فاصله بگیرد

الگوی برداری از شرکت های موفق بین المللی

وی افزود: یکی از افتخارات ما این است که در آهن آنلاین کارمند نداریم و تمام کارکنان در این شرکت، شریک هستند، تلاش کردیم همچون شرکت های موفق بین المللی آهن آنلاین را مدیریت کنیم و بر همین اساس بالاترین سطح رفاهی (از جمله بیمه تکمیلی، کافی شاپ، اتاق استراحت)‌ برای همکاران این شرکت در هم‌اکنون و در آینده نظر گرفته شده است.

برنامه های توسعه ای آهن آنلاین

وی اظهار کرد: گسترش انبار آهن آنلاین از جمله برنامه های توسعه ای این شرکت است. با این طرح توسعه ای، آهن آنلاین در بخش فروش به واردکنندگان بزرگ کمک می کند و به نحوی مسولیت فروش محصولات را خود به عهده می گیرد.


کیامرزی ضمن بیان این مسئله که خدماتی که شرکت آهن آنلاین ارائه می دهد مثل انباری منظم، آنلاین، کنترل کیفیت کالاها و رصد جزئیات کالایی قوی است، افزود: ایجاد پایگاهی برای فروش محصولات در دستور کار مجموعه ما وجود دارد.

وی در ارتباط با این پرسش که آیا افزایش قیمت جهانی فولاد بر قیمت این محصول در داخل کشور تاثیر گذار است، بیان کرد: علاوه بر قیمت جهانی فولاد، قیمت ارز، تصمیمات دولت، وضع قوانین جدید نیز بر تعیین قیمت داخلی این محصول تاثیر گذار است.

کد خبر 435302

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =