دلار به مسیر صعودی ادامه می‌دهد

با کاهش جذابیت طلا، اکنون بازار ارز به یک مقصد جذاب برای سرمایه گذاران محتاط‌تر تبدیل شده است.

به گزارش صدای بورس، طلا که تنها چند هفته پیش با عبور از ۱۹۰۰ دلار به عنوان یک مقصد سرمایه گذاری جذاب ظهور کرده بود، در ادامه دچار یک روند ریزشی شد و تنها در یک هفته اخیر حدود شش درصد ارزش خود را از دست داد تا بدترین عملکرد هفتگی ۱۴ ماه اخیر خود را به ثبت برساند.

با کاهش جذابیت طلا، اکنون بازار ارز به یک مقصد جذاب برای سرمایه گذاران محتاط‌تر که هنوز بازار ارزهای دیجیتالی یا مسکن را به دلیل نوسانات آن ها مناسب نمی دانند تبدیل شده است.


بیشتر بخوانید:


شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۲ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۲.۰۵۸ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۶ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۲۷ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۴ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۳ درصد پایین رفت و با رفتن به کانال ۰.۱۹ به ۱.۱۸۹ دلار رسید.

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۱۷ درصد کاهش به ۱۱۰.۵۲۹ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۳۱ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۶۳ یوان چین اعلام شد.

کد خبر 434954

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =