سامانه معاملاتی درساتریدر به‌روز رسانی شد

سامانه معاملاتی درساتریدر ابزار سفارشات شرطی خود را متناسب با نیاز و انتظار یک معامله‌گر حرفه‌ای بورس به روزرسانی کرده است.

به گزارش صدای بورس، سامانه معاملاتی درساتریدر معاملاتی در آخرین نسخه خود، باوجود همه امکاناتی که همه سامانه‌های معاملات بورس دارند، چندین ویژگی منحصربه‌فرد، به " ابزار سفارشات شرطی" خود اضافه کرده و در اختیار کاربران خود قرار داده است.

اگرچه حال و هوای این روزهای بورس مثل سال ۹۸ یا اوایل ۹۹ نیست، ولی تقریباً همه صاحب‌نظران معتقدند که در چنین شرایطی معامله‌گران حرفه‌ای‌تر همچنان می‌توانند به کسب سودهای بالا فکر کنند. حتی برخی از کارشناسان پا را فراتر گذاشته و بر این باورند که خروج تدریجی افراد غیرحرفه‌ای از بازار و عبور از حالت هیجانی آن می‌تواند مسیر کسب سود حرفه‌ای‌ترها را هموارتر کند.

در این شرایط سامانه معاملاتی درساتریدر این امکان را فراهم کرده تا کاربرانش از فیلترها و ویژگی‌های جدیدی که برای سفارش‌گذاری شرطی به پلتفرم خود افزوده است، استفاده کنند. اینگونه معاملات زمانی کاربرد دارند که معامله‌گر تصمیم به ثبت سفارش خرید یا فروش در قیمتی متفاوت با قیمت فعلی بازار را داشته باشد. البته معاملات شرطی پدیده جدیدی نیست. ولی هیچ‌یک از سامانه‌های دیگر تاکنون چنین گزینه‌های گسترده‌ای را در اختیار کاربران خود قرار نداده بودند.

سامانه معاملاتی درساتریدر به‌روز رسانی شد


بیشتر بخوانید:


برخی از گزینه‌های معاملات شرطی درساتریدر که در موارد زیر به آن اشاره شده است:

  • آخرین قیمت معامله
  • حجم معاملات
  • قیمت بهترین دستور خرید و فروش
  • حجم بهترین دستور خرید و فروش
  • درصد تغییرات قیمت آخرین معامله

سامانه معاملاتی درساتریدر به‌روز رسانی شد

هریک از این شروط می‌توانند به کاربر کمک کنند تا معامله را روی رقم بهینه‌تری ببندد و نیازی به چک کردن هر لحظه سامانه معاملاتی نداشته باشد. به‌عنوان مثال یکی از دغدغه‌های همیشگی معامله‌گران بورس این است که سهام عرضه اولیه‌ای که خریده‌اند را چه زمانی بفروشند که حداکثر سود را از آن کسب کرده باشند. با استفاده از سفارش شرطی «حجم بهترین دستور خرید» که در این سامانه معاملاتی تعریف شده است می‌توان به‌گونه‌ای تنظیم کرد که پس از اُفت حجم سفارشات خرید روی یک سهام عرضه اولیه، سامانه آن را خودبه‌خود به‌فروش برساند و احتیاجی به دخالت کاربر هم نباشد. با ‌این روش قبل از اینکه به‌اصطلاح معامله‌گران بورس «صف خرید جمع شده باشد» کاربر درساتریدر سهم خود را به‌فروش رسانده است.

از دیگر امکانات پلتفرم معاملاتی درساتریدر "سوشال تریدینگ" آن است؛ به‌این‌ترتیب که کاربران می‌توانند تحلیل‌های حرفه‌ای‌های بازار را در شبکه اجتماعی درسا تریدر که متشکل از معامله‌گران حرفه‌ای و کارشناسان زبده بازار هست روی صفحه مخصوص هریک از نمادهای معاملاتی مشاهده کنند. همچنین در این پلتفرم هر کاربر می‌تواند تحلیل یا نظر خود را روی سهم انجام دهد و در پروفایل کاربری خود در سوشال تریدینگ درسا منتشر کند تا دیگران هم آن را مشاهده و از آن استفاده کنند.

درساتریدر به کاربران کمک می‌کند تا معاملات خود را حرفه‌ای‌تر و سودآورتر انجام دهند. برای ثبت‌نام در این سامانه می‌توانید به سایت معاملاتی درساتریدر مراجعه کنید.

کد خبر 434939

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =