طلا نمره بدترین عملکرد را گرفت

ارزش دلار مقابل بیشتر ارزهای مهم در جهان افزایش پیدا یافت.

به گزارش صدای بورس، طلا که تنها چند هفته پیش با عبور از ۱۹۰۰ دلار به عنوان یک مقصد سرمایه گذاری جذاب ظهور کرده بود، در ادامه دچار یک روند ریزشی شد و تنها در یک هفته اخیر حدود شش درصد ارزش خود را از دست داد تا بدترین عملکرد هفتگی ۱۴ ماه اخیر خود را به ثبت برساند و در پایین‌ترین سطح قیمتی دو ماه اخیر خود نیز قرار گیرد.

با کاهش جذابیت طلا، اکنون بازار ارز به یک مقصد جذاب برای سرمایه گذاران محتاط‌تر که هنوز بازار ارزهای دیجیتالی یا مسکن را به دلیل نوسانات آن ها مناسب نمی دانند تبدیل شده است.

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۰۷ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۱.۸۷۳ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۰۸۷ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)


بیشتر بخوانید:


ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۰۸ درصد افزایش به ۱۱۰.۵۴۳ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۲۲ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۵۶ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۰.۰۵ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۸۸ دلار مبادله شد. یورو ۰.۰۳ درصد پایین رفت و با ماندن در کانال ۱.۱۹ به ۱.۱۹۲ دلار رسید.

کد خبر 434907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =