بانکی‌ها همچنان در صدر/ پیش بینی بازار فردا

یک فعال بازار سرمایه گفت: به نظر می‌رسد با وجود سطوح خوب قیمت دلار و قیمت‌های جهانی بازار فردا در صنایع فلزی، معدنی و بانکی مثبت تر شود.

صدای بورس_ حسین حریریان؛ بازار سهام امروز در نمادهای بزرگ حرکات زیادی داشت و پیشتازان این امر بانکی‌ها بودند.

احمد اتحادپور، مدیرعامل شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد ضمن بیان مطلب بالا گفت: کلیت بازار امروز تقریبا در نمادهای بزرگ به طور خاص بانکی‌ها، "شستا" و سایر شرکت‌های بزرگ مثبت بود و در نهایت شاخص کل رشد ۰.۵ درصدی به خود دید ولی شاخص هم وزن منفی بود.

وی با اشاره به اینکه امروز بازار خروج نقدینگی را تجربه نکرد ادامه داد: بازار امروز مقدار کمی ورود نقدینگی را به خود دید که این مهم بعد از چند ماه خروج نقدینگی با سرمایه‌گذاری‌های که از سوی اشخاص حقیقی در یک هفته گذشته صورت گرفته نوید بخش بازار خوب است.

این فعال بازار با اشاره به روند حرکتی دلار گفت: با وجود قیمت دلار انتظار می‌رفت که امروز در صنعت کانه‌های فلزی، پتروشیمی و پالایشی شرایط بهتری داشته باشیم اما این امر محقق نشد و در این صنایع بیشتر ریزش را تجربه کردند.

شاخص کل، فردا کم جان تر است

اتحاد پور بازار درباره بازار فردا و روند حرکتی آن گفت: با در نظر گرفتن معاملات امروز به نظر می‌رسد فردا شاخص هم وزن بهتر از امروز باشد هرچند در پایان معاملات قیمت‌های پایانی عمدتا بالاتر از قیمت آخر معاملات بودند.

وی در تبیین سخنان خود عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود بانکی ها فردا شرایط بهتری نسبت به سایر صنایع بازار داشته باشند.


بیشتر بخوانید:


مدیرعامل شرکت سبدگردان آرمان اقتصاد سخنان خود را چنین پایان داد: از بازار فردا نباید توقع خاصی داشت چراکه سه‌شنبه و نزدیک به پایان هفته است و این چنین استنباط می‌شود که شاخص کل رشد ضعیف‌تری نسبت به امروز داشته باشد.

کد خبر 434899

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =