بهترین موبایل بازار ایران (تیر ۱۴۰۰)/ با ۱۰ میلیون تومان و ۷ میلیون چه موبایلی می توان خرید؟

بهترین انتخاب تا ۷ میلیون تومان پوکو ایکس ۳ پرو است.

به گزارش صدای بورس،نظرات مختلفی در ارتباط با انواع گوشی وجود دارد، در یک بررسی کلی می توان بهترین گوشی ها را این گونه معرفی کرد:

بهترین گوشی تا ۶ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۶ میلیون تومان پوکو ایکس ۳ است. این گوشی از نمایشگر ۱۲۰ هرتز، بلندگوهای استریو، پردازنده قدرتمند و باتری حجیم با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۱۰ میلیون تومان می ۱۰ تی شیائومی است. بارزترین ویژگی‌های این گوشی را می‌توان تراشه قدرتمند اسنپدراگون ۸۶۵ و نمایشگر ۱۴۴ هرتز آن دانست که در این بازه قیمتی رقیبی ندارد.

بهترین گوشی تا ۷ میلیون تومان کدام است؟

بهترین انتخاب تا ۷ میلیون تومان پوکو ایکس ۳ پرو است. پوکو X۳ پرو از تراشه اسنپ دراگون ۸۶۰، نمایشگر ۱۲۰ هرتز، چهار دوربین و باتری حجیم با ظرفیت ۶۰۰۰ میلی‌آمپرساعت بهره می‌برد.

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان کدام است؟

بهترین گوشی تا ۴ میلیون تومان ردمی نوت ۹ شیائومی است. ردمی نوت ۹ یکی از خوش‌قیمت‌ترین گوشی‌های شیائومی محسوب می‌شود که امکانات جذابی در قالب گوشی اقتصادی ارائه می‌دهد.

بهترین گوشی تا ۲۰ میلیون تومان

بهترین گوشی های موبایل - سامسونگ گلکسی S21 پلاس

سامسونگ گلکسی S۲۱ پلاس

پرچم‌داران سال ۲۰۲۱ سامسونگ در سه مدل معمولی (بدون پسوند) و پلاس و اولترا معرفی شدند؛ مدل‌هایی که بدون شک جزو بهترین گوشی‌های اندرویدی بازار محسوب می‌شود. خبر خوش اینکه این سه گوشی در مدت ۵ ماهی که از زمان معرفی‌شان می‌گذرد، افت قیمت زیادی کرده‌اند و به‌نظر می‌رسد زمان خوبی برای خریدشان باشد. مدل سامسونگ گلکسی S۲۱ پلاس که ماه گذشته قیمتی نزدیک به ۲۵ میلیون تومان داشت، حالا با رقمی نزدیک به ۲۰ میلیون تومان هم در بازار ایران پیدا می‌شود. گلکسی S۲۱ پلاس همان نمایشگر عالی و دوربین‌های همه‌فن‌حریف و امکانات بی‌پایان نرم‌افزاری گلکسی S۲۱ معمولی را با نمایشگری بزرگ‌تر، باتری حجیم‌تری و بدنه‌ای شیشه‌ای ارائه می‌دهد.


بیشتر بخوانید:


بهترین گوشی تا ۲۵ میلیون تومان

سامسونگ گلکسی S۲۱ اولترا

اگر محدودیتی در هزینه ندارید و سیستم‌عامل اندروید را می‌پسندید، گلکسی S۲۱ اولترا بهترین انتخابتان محسوب می‌شود. همان‌طورکه در بررسی گلکسی S۲۱ اولترا گفتیم: «گلکسی S۲۱ اولترا اکنون بهترین و تمام‌عیارترین پرچم‌دار دنیای اندروید به‌حساب می‌آید.» در زمان نگارش این راهنمای خرید، گوشی اندرویدی دیگری وجود ندارد که بتوانیم آن را به گلکسی S۲۱ اولترا ترجیح بدهیم. پس اگر حساب بانکی‌تان پاسخ‌گوی قیمت زیاد این مدل است، با خیال راحت می‌توانید آن را به‌عنوان بهترین گوشی اندرویدی بازار ایران بخرید.

اپل آیفون ۱۲

در زمان نگارش این راهنمای خرید، آیفون ۱۲ اپل پرفروش‌ترین گوشی جهان است و ازنظر آمار فروش، هیچ‌کدام از گوشی‌های اندرویدی حتی به گرد پای آن هم نمی‌رسند. بد نیست بدانید ۵ درصد از کل گوشی‌های فروخته‌شده در سال ۲۰۲۱، آیفون ۱۲ بوده است. همان‌طورکه در بررسی آیفون ۱۲ هم گفتیم، «آیفون ۱۲ به‌لطف پنل OLED با وضوح بالا و پشتیبانی از Dolby Vision، تجربه بصری بی‌نظیری را به‌ارمغان می‌آورد. پردازنده توانمند و پیشروی A۱۴ هم مانند نسل‌های پیشین بر عمر مفید آیفون ۱۲ می‌افزاید؛ چراکه در گذر زمان، کاربر کمتر متوجه کاهش سرعت دستگاه خواهد شد.» اگر به همه این‌ها دوربین‌های عالی و اسپیکرهای باکیفیت و بدنه خوش‌ساخت را هم اضافه کنید، متوجه می‌شوید چرا آیفون ۱۲ پرفروش‌ترین گوشی جهان است.

بهترین گوشی بیش از ۲۵ میلیون تومان

اپل آیفون ۱۲ پرو مکس

اگر هیچ محدودیتی برای هزینه‌کردن ندارید، بدون شک باید به‌سراغ آیفون ۱۲ پرو مکس بروید. بی‌جهت پول خود را برای خرید گوشی‌های تاشدنی آتش نزنید؛ چراکه گوشی‌های تاشدنی هنوز به بلوغ کافی نرسیده‌اند و تجربه مناسبی برای استفاده‌ روزمره ارائه نمی‌دهند؛ بنابراین درحال‌حاضر بهترین انتخاب ممکن همان آیفون ۱۲ پرو مکس خواهد بود. مدل رجیسترشده و ۱۲۸ گیگابایتی این گوشی را می‌توانید با قیمتی حدود ۳۳ میلیون تومان در بازار ایران پیدا کنید. آیفون ۱۲ پرو مکس کامل‌ترین و بهترین آیفون ساخته‌شده تا امروز است. کیفیت ساخت عالی، نمایشگر OLED با رنگ‌های دقیق و روشنایی بالا، پردازنده قدرتمند، عملکرد عالی دوربین در عکاسی روز و شب و شارژدهی بسیار خوب فقط بخشی از مزایای آیفون ۱۲ پرو مکس محسوب می‌شود.

منبع: زومیت

کد خبر 434708

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 11 =