۳ تیر ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۱
بازار کریپتوکارنسی نصف شد

کاهش قیمت و افت ارزش بازار رمزارزها به دستپاچه شدن بسیاری از معامله‌گران منجر شده است تا جایی که تعداد افراد خوش‌بین به آینده ارزهای دیجیتال به شدت کاهش یافته است.

این روزها بازار رمزارزها حال خوبی ندارد. قیمت‌ها در مسیر نزولی قرار دارند، دولت‌ها و بانک‌های مرکزی از همه طرف به این بازار می‌تازند و ارزش بازار کریپتوکارنسی‌ها هم سقوط کرده است.

شواهد موجود نشان می‌دهند که این بازار دست‌کم در کوتاه‌مدت با رونق روبه‌رو نخواهد شد. نگاهی به آمار معاملات در طول هفته گذشته نشان می‌دهد که قیمت تمامی رمزارزهای اصلی با افت‌های دورقمی مواجه شده است. قیمت برخی ارزهای دیجیتال نسبت به هفته گذشته بیش از ۴۰ درصد کاهش یافته است. در این میان، ارزش بازار رمزارزها نیز با سقوط چشمگیری روبه‌رو شده است. بر پایه آمارهای وبسایت «کوین‌مارکت‌کپ»، ارزش بازار جهانی کریپتوکارنسی تنها طی ۴۰ روز گذشته نصف شده است. ۱۲ می امسال، ارزش بازار رمزارزها به بیش از ۲۵۴۰ میلیارد دلار رسید. تازه‌ترین ارزیابی این وبسایت نشان می‌دهد که ارزش این بازار به کمتر از ۱۲۰۰ میلیارد دلار سقوط کرده است.

کاهش قیمت و افت ارزش بازار رمزارزها به دستپاچه شدن بسیاری از معامله‌گران منجر شده است تا جایی که تعداد افراد خوش‌بین به آینده ارزهای دیجیتال به شدت کاهش یافته است. پیش از این معامله‌گران و کارشناسان وبسایت tradingview با تاکید بر موقتی بودن افت قیمت‌ها، از رشد دوباره رمزارزها در آینده نزدیک خبر می‌دادند. اما امروز بیشتر آنها که تحولات بازارهای سهام، طلا و مسکن را نیز رصد می‌کنند، معتقدند افت قیمت‌ها فعلا ماندگار است. یکی از این معامله‌گران گفت: دوباره چین دست به کار شده است. دولت این کشور عامل اصلی سقوط بازار رمزارزهاست. در نمودار زیر، میزان تغییر ارزش بازار رمزارزها مشاهده می‌شود.

بازار کریپتوکارنسی نصف شد

کد خبر 434680

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =