امیدواری برای شاخص یک میلیون و ۲۱۰ هزار واحدی / بازار سرمایه جان می گیرد

شاخص کل بورس امروز با افزایش ۱۸ هزار و ۲۳۰ واحد به یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد رسید.

به گزارش صدای بورس؛ شاخص کل بورس امروز با افزایش ۱۸ هزار و ۲۳۰ واحد به یک میلیون و ۱۸۶ هزار واحد رسید. شاخص کل هم وزن نیز همچون شاخص کل صعودی بود و با ۳ هزار و ۱۵۴ واحد افزایش توانست خود را به رقم ۳۷۳ هزار و ۱۸۲ واحد برساند.

ارزش بازار امروز بازار سرمایه ۴۷ میلیون و ۳۶۴ هزار و ۹۹۴ میلیارد و ۲۳۶ میلیون و ۲۵ هزار ریال بود که با روزهای اوج بازار فاصله بسیار ژرفی دارد.

۷ نماد پر تراکنش شاخص ساز

نمادهای فارس، فملی، فولاد، وبملت، کگل، خودرو و شپنا تاثیر گذار ترین نمادهای بورسی امروز همگی سبز بودند و نمادهای پر تراکنش ولکار، فملی، غکورش، خودرو، شستا،‌خگستر و اپال پرتراکنش ترین هایی بودند که بازار سرمایه رنگ سبزی خود را از آن گرفت.

سبزپوشی فرابورس به جز یک نماد

در بازار فرابورس نیز نشان گر شاخص کل بورس با ۱۰۹ واحد افزایش روی عدد ۱۷ هزار و ۴۲۸ واحد ایستاد. فتوسا، رافزا، زملارد،‌چخر، شاروم، کزغال و کرمان، ۷ شرکت پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

تاثیر گذارترین ها در شاخص نیز میدکو، دتوزیع، شگویا، غصینو، ذوب،‌فرابورس و بپاس به جز دتوزیع همگی سبز بودند.

امروز افزایش سهام حقیقی‌ها در ۷۸نماد و افزایش سهام حقوقی‌ها در ۶۱نماد به بیش از یک میلیارد تومان رسید که جمع تغییر مالکیت دسته اول ۵۱۰میلیارد تومان و تغییر مالکیت دسته دوم ۲۶۰میلیارد تومان بود.

بیشترین ورود پول حقیقی

بیشترین ورود پول حقیقی به بورس و فرابورس در سه گروه «فلزات اساسی»، «محصولات شیمیایی» و «فرآورده‌های نفتی» رقم خورد در حالی که برآیند معاملات گروه‌های «محصولات غذایی و آشامیدنی» و «انبوه‌سازی، املاک و مستغلات»به نفع حقوقی‌ها تمام شد.


بیشتر بخوانید:


۱۰ نماد امروز باز شدند

نمادهای معاملاتی (فاذر)، (وپارس)، (سفارس)،(شفا)،(های وب)، (ثامید)، (شپارس)،(دیران)،(دیرانح)،(ثامید) آماده انجام معامله است.

وسخوز ۱ تعلیق شد

نماد معاملاتی شرکت س استان خوزستان (وسخوز۱) حداکثر تا تاریخ ۱۴۰۰/۰۴/۱۵ تعلیق شد.

ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی سهام عدالت

ارزش سهام عدالت د رمقایسه با روز گذشته، ۲.۲درصد افزایش یافت و ارزش سبد ۵۳۲هزار تومانی و یک میلیون تومانی سهام عدالت به ترتیب به ۱۰ میلیون و ۹۰۳هزار تومان و ۲۰ میلیون و ۵۳۸هزار تومان رسید.

کد خبر 434585

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =