۲۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۵
ادامه صعود دلار

ارزش دلار در مقابل ارزهای مهم در دنیا بار دیگر افزایش یافت.

به گزارش صدای بورس، عجله ای برای تغییر سیاست های حمایتی فعلی در بین مقامات اروپایی دیده نمی شود و این مساله ممکن است در روزهای آتی فشار روی ارز واحد اروپایی را افزایش دهد، مساله ای که به نفع صعود دلار و از دست رفتن کانال های فعلی یورو خواهد شد.

کلاس نات، از مدیران بانک مرکزی اروپا در مصاحبه‌ای گفته است با توجه به محدودیت‌ها در سیاست‌گذاری پولی، لازم است تا سیاست‌های گذاری های مالی برای سال های پیش رو از انعطاف پذیری لازم برخوردار باشند.

شاخص دلار

شاخص دلار که نرخ برابری آن در مقابل سبدی از ارزهای جهانی را اندازه می‌گیرد، در معاملات امروز با ۰.۸۴ درصد افزایش نسبت به روز گذشته در سطح ۹۱.۹۷۷ واحد بسته شد.

نرخ برابری هر فرانک سوئیس نیز معادل ۱.۱۰۸ دلار اعلام شد. (نرخ های فوق بر حسب ساعت پایانی معاملات بازارهای ارزی نیویورک محاسبه شده است.)

ارزهای آسیایی

در معاملات بازارهای ارزی آسیایی، هر دلار با ۰.۳۲ درصد افزایش به ۱۱۰.۲۴۳ ین رسید. در برابر همتای استرالیایی، هر دلار آمریکا به ازای ۱.۳۲۵ دلار مبادله شد. همچنین نرخ برابری دلار معادل ۶.۴۴۹ یوان چین اعلام شد.

ارزهای اروپایی

در تازه‌ترین دور از معاملات، پوند با ۱.۴۳ درصد کاهش نسبت به روز قبل خود و به ازای ۱.۳۹۰ دلار مبادله شد. یورو ۱.۰۲ درصد پایین رفت و با رفتن به کانال ۱.۱۸ به ۱.۱۸۹ دلار رسید.

کد خبر 434379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =