برنامه افزایش سرمایه برکت  چقدر است؟/ تجدید ارزیابی ۲ شرکت دارویی سهامداران گروه دارویی بخوانند

برنامه افزایش سرمایه شرکت گروه دارویی برکت تا دو ماه آینده اجرایی می‌شود.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ شرکت گروه دارویی برکت موفق به تولید واکسن کووایران برکت شد. قرار است در فاز ۲و ۳ به ترتیب ۷ میلیون دوز در تیر۱۴۰۰ و ۱۵ میلیون دوز در مرداد توسط شرکت برکت، واکسن کووایران برکت تولید شود.

فرشید مرادی، مدیرعامل شرکت گروه سرمایه گذاری البرز و رئیس مجمع شرکت گروه دارویی برکت در سال ۱۴۰۰ در گفت و گو با صدای بورس اظهار کرد: به طور کلی ۱۷۹ میلیارد تومان تقسیم سود شد که به ازای هر سهم ۳۱ تومان سود تقسیم کرد.

برنامه افزایش سرمایه ۱۵۴ میلیارد تومانی

وی در ارتباط با برنامه افزایش سرمایه شرکت گروه دارویی برکت بیان کرد: شرکت گروه دارویی برکت توانست در سال ۹۹، برابر با یک هزار میلیارد تومان سود آوری برای سهامداران خود به همراه بیاورد. این شرکت برنامه افزایش سرمایه ۱۵۴ میلیارد تومانی دارد که تا دو ماه آینده اجرایی می‌شود.


بیشتر بخوانید:
فاز سوم تولید واکسن مرداد ماه به اتمام می رسد
برکت ۳۱ تومان سود تقسیم کرد


خبر تجدید ارزیابی شرکت پخش البرز و ایران دارو

مرادی بیان کرد:‌ شرکت پخش البرز و ایران دارو برنامه تجدید ارزیابی را در دستور کار خود قرار دادند. شرکت پخش البرز گزارش افزایش سرمایه خود را در این خصوص اخذ کرد که به امید خدا در سال جاری این پروژه نهایی می شود و شرکت ایران دارو نیز درخواست خود را برای ما فرستاده است و به امید خدا بعد از پایان بررسی های کارشناسی افزایش سرمایه این شرکت در سامانه کدال منتشر خواهد شد.

گفتنی است شرکت گروه سرمایه گذاری البرز از زیر مجموعه های گروه دارویی برکت است.

کد خبر 434290

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =