برکت ۳۱ تومان سود تقسیم کرد

مدیرعامل گروه دارویی برکت از تولید فاز دوم و سوم واکس کرونا تا پایان مرداد ۰۰ خبر داد.

صدای بورس - محبوبه قرمزچشمه؛ مجمع عمومی شرکت گروه دارویی برکت امروز در سالن پردیس سینمایی چهارسو برگزار شد.

اکبر برندگی، مدیرعامل گروه دارویی برکت در این مجمع گفت: شرکت البرز دارو مقام سوم سودآوری و رتبه پنجم فروش صنعت دارو را در سال ۹۹ کسب کرد.

وی به ارایه برنامه های شرکت هم پرداخت و افزود: تدوین طرح توسعه شهرک صنعتی دارویی برکت، تبدیل شدن به منطقه ویژه اقتصادی، تجاری سازی و تولید انبوه کیت ها و محیط های کشت ناباروری و پروژه تولید واکسن کووید ۱۹ از جمله مهمترین عملکردهای گروه دارویی برکت و زیرمجموعه های آن است.

مدیرعامل گروه دارویی برکت از ثبت ۱۴ دارو در عراق، ۴ قلم در تاجیکستان و یک قلم دارو در سوریه به عنوان موفقیت های صادراتی گروه دارویی برکت نام برد.

فازهای تولید صنعتی واکسن کووایران

برندگی با اشاره به تقویم نگاری پروژه واکسن بیان کرد: مجوز مصرف واکسن کووایران برکت از طرف وزارت بهداشت صادر و در فاز اول ۲میلیون دوز در خرداد ۱۴۰۰ تولید شد. در ادامه و در فاز ۲ قرار است ۷ میلیون دوز در تیر و در فاز بعد ۱۵ میلیون دوز در مرداد ۱۴۰۰ توسط گروه دارویی برکت تولید شود.

بنابراین گزارش فرید کریمی، نماینده حسابرس مستقل و بازرس قانونی برکت گزارشی از عملکرد یک ساله منتهی به سال مالی ۹۹ گروه دارویی برکت ارائه داد. در این مجمع روزنامه رسمی این شرکت روزنامه اطلاعات و حسابرس رسمی شرکت مفید راهبر تعیین شد ؛همچنین برای تقسیم ۳۱ تومان سود اجماع نظر صورت گرفت.

کد خبر 434266

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =