حتی بازدید رئیسی هم اثر مثبت نداشت

با وجود بازدید سید ابراهیم رئیسی از تالار و هیجان لحظه ای ناشی از این بازدید، شاخص با افت مواجه و بازار منفی به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز کاهشی بود و در پایان معاملات روز سه‌شنبه ۲۵ خرداد ماه با کاهش ۴۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۱۵۰ هزار و ۱۵۹ واحد رسید.

شاخص کل بورس با معیار هم‌وزن نیز از کاهش جا نماند و با افت ۲هزار و ۹۴۶ واحدی به ۳۷۳ هزار و ۳۷۴ واحد رسید. ارزش روز شرکت‌های بورسی امروز به بیش از ۴ میلیون و ۵۹۱ هزار میلیارد تومان رسید.

حتی بازدید رئیسی هم اثر مثبت نداشت

امروز  بیش از ۸.۷ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۵۲۹ هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از ۵ هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان داد و ستد شد، این در حالی است که خالص ارزش معاملات امروز ۳ هزار و ۵۴۴ میلیارد تومان بود.

نمادهای "کگل"،"فولاد" و "فارس" بیشترین اثر افزایشی را بر شاخص کل و نمادهای "سصفها" و "فملی" بیشترین اثر کاهشی را داشتند.

فرابورس هم از افت بی نصیب نماند

شاخص کل فرابورس ۹۸ واحد افت کرده و به رقم ۱۷ هزار و ۳۵۹ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم فرابورس ایران نیز به بیش از یک میلیون و ۱۵۴ هزار میلیارد تومان رسید.

در فرابورس ایران امروز معامله گران بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند این در حالی است که ۸ هزار و ۳۲۹ میلیارد تومان از ارزش معاملات مربوط به اوراق با درآمد ثابت بود ، با این حساب ارزش امروز معاملات بورس و فرابورس ایران به بیش از ۱۴ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان رسید.

امروز معامله گران در فرابورس ایران بیش از ۱.۷ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۴۱۸ هزار نوبت معامله و به ارزش بیش از ۹ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

امروز نمادهای "غصینو"، "آریا" و "ذوب" بیشترین اثر کاهشی بر شاخص فرابورس را داشتند.

کد خبر 434260

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =