لحظه به لحظه با بازار ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۰٫۱۲ درصد افت و ۱۴۱۸ واحد ریزش در محدوه یک میلیون و ۱۴۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۶۰۷ واحد منفی در ارتفاع ۳۷۷ هزار واحد قرار گرفت.

به گزارش صدای بورس، در معاملات امروز بازار سرمایه شاخص کل بورس با ۰٫۱۲ درصد افت و ۱۴۱۸ واحد ریزش در محدوه یک میلیون و ۱۴۳ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۶۰۷ واحد منفی در ارتفاع ۳۷۷ هزار واحد قرار گرفت.

لحظه به لحظه با بازار ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

امروز نمادهای «شپنا»،«خپارس» و «وبملت» با تاثیر مثبت و نمادهای «فارس»، «خساپا» و «وپارس» با تاثیر منفی در شاخص کل بودند. بیشترین تراکنش هم برای نمادهای «غکورش»، «ولکار» و «خپارس» ثبت شد.

امروز برترین گروه‌های صنعتی خودرو ،بانک و گروه شیمیایی‌ها بودند. و بیشترین معامله را هم در نیم ساعت ابتدایی بازار «خپارس»، «خساپا» و «خودرو» داشتند.

در معاملات امروز لیدر گروه خودرویی تغییر کرد و خپارس به صف خرید سنگین نشست تا شاهد افزایش تقاضا و رنج مثبت در سایر خودروسازان از جمله «خساپا» و «خودرو» باشیم «خگستر» نیز همچنان مورد توجه بازار قرار دارد.

در پیش‌گشایش بورس ۲۳ خرداد هم نماد «ولکار» در صدر بیشترین تقاضا و نماد «خزر» دارای بیشترین صف فروش در بورس امروز بود. در پیش‌گشایش برخی از تک سهم‌های گروه‌های فلزی، فولادی و بانکی با تقاضا رو به رو شده بودند.

لحظه به لحظه با بازار ۲۳ خرداد ۱۴۰۰

ساعت ۹:۱۰

در میان فشار فروش حاکم بر خودرویی ها #خپارس و #خدیزل نمادهای مورد توجه گروه اند.#خگستر, #خزامیا و #خمحرکه با گرایشی مثبت متعادل داد و ستد می شوند.#خودرو و #خساپا نیز با تعادل میان خریداران و فروشندگان افت قیمت را تجربه می کنند.

ساعت ۹:۱۵

محصولات شیمیایی با گرایشی منفی نوسان قیمت را تجربه می کنند.#شکلر, #شصدف، #شاروم و #شلعاب پر عرضه های گروه اند.#شپدیس, #کرماشا , #شفن, #پارسان و #شیراز مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.#شگویا، #پترول، #آریا و #نوری نیز با گرایشی منفی متعادل اند.

ساعت ۹:۳۰

فلزات اساسی نیز امروز  با افت قیمت داد و ستد می شوند .ذوب, فگستر, فجر, فوکا با گرایش مثبت متعادل اند و فولاد، فملی، فخوز, فاسمین منفی و متعادل معامله می شوند.

ساعت ۹:۴۲

بانکی ها نیز امروز با افت قیمت داد و ستد می شوند با این حال وبملت, وملل و وشهر مثبت و متعادل اند.

ساعت ۹:۵۳

رایانه ای ها نیز امروز نوسان قیمت با گرایش منفی را تجربه می کنند در این میان رکیش، سپ ، سیستم و پرداخت مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.آپ، مرقام، مفاخر و تاپکیش نماد های پر عرضه گروه اند.

ساعت ۱۰:۱۴

خدمات فنی و مهندسی نیز امروز یکپارچه افت قیمت را تجربه می‌کنند. 

ساعت ۱۰:۱۹

انبوه سازی ها نیز امروز با افت قیمت معامله می شوند در این میان وساخت تک نماد مثبت و متعادل گروه است.

ساعت ۱۰:۳۷

بیمه ای ها نیز با گرایشی منفی متعادل داد و ستد می شوند در این میان ودی، بساما و بپاس مثبت و متعادل معامله می‌شوند. 

ساعت ۱۱:۱۱

نبض مثبت در سیمانی ها مشهود است با این حال سدشت، سخواف و سصفها نماد های پر عرضه گروه اند.

ساعت ۱۱:۲۷

کانه های فلزی نیز نوسانی داد و سد می‌شوند .کگل، کمنگنز و کنور با افزایش تقاضا مثبت متعادل اند و کاما , ومعادن، کروی و کچاد نیز منفی و متعادل معامله می‌شوند.

ساعت ۱۱:۴۳

برقی ها نیز امروز افت قیمت را تجربه می کنند. بکهنوج، بپیوند و بمپنا مثبت و متعادل داد و ستد می شوند.

خبر در حال تکمیل است...

کد خبر 434139

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =