کمر بیت‌کوین شکست

بیت‌کوین، محبوب‌ترین و گران‌ترین رمزارز جهان پس از ثبت رکورد ۶۴ هزار و ۶۵۳ دلار در روز ۱۴ آوریل، هم‌اکنون در کانال ۳۱ هزار دلار جا خوش کرده است.

بیت‌کوین، محبوب‌ترین و گران‌ترین رمزارز جهان پس از ثبت رکورد ۶۴ هزار و ۶۵۳ دلار در روز ۱۴ آوریل، هم‌اکنون در کانال ۳۱ هزار دلار جا خوش کرده است. تقریبا تمامی رمزارزهای بزرگ از نظر ارزش بازار وضع مشابهی دارند و با افت شدید قیمت روبه‌رو هستند.
در این میان، ارزش بازار بیت‌کوین نیز به ۶۱۹ میلیارد دلار سقوط کرده و سهم این رمزارز از کل بازار نیز به کمتر از ۴۱ درصد رسیده است. در مجموع، ارزش بازار ارزهای دیجیتال از نقطه اوج خود (۲۳۰۰ میلیارد دلار) به حدود ۱۵۲۰ میلیارد دلار کاهش یافته است. طی ۵ روز گذشته، اتریوم کلاسیک، بیت‌کوین کش، ریپل، زی‌کش، لایت‌کوین و دیجیتال کش شاهد افت قیمت بالای ۱۰ درصد بوده‌اند. در این مدت، بیت‌کوین نزدیک به ۹ درصد افت قیمت را ثبت کرده است.


برخی تحلیلگران معتقدند که افت قیمت رمزارزها موقتی بوده و به زودی شاهد اوج‌گیری دوباره آنها خواهیم بود. اما به نظر می‌رسد، حتی با وجود تحقق این پیش‌بینی، همه رمزارزها با رشد قیمت روبه‌رو نخواهند شد، چرا که چسبندگی قیمت ارزهای دیجیتال به بیت‌کوین در حال کاهش است. همچنین یکی از معامله‌گران رمزارزها معتقد است، بیت‌کوین به زودی الگوی کنونی خود را خواهد شکست، اما روشن نیست این شکست الگو در کدام جهت خواهد بود.

قیمت بیت کوین از ابتدای سال تا کنون

کمر بیت‌کوین شکست

کد خبر 434122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 8 =