ریشه مشکلات در سیاست زدگی است

مهر علیزاده گفت: بعضی‌ها هیچ التزامی به قانون و برنامه ندارند. مشکل از عملکرد مدیران و ساختارهاست.

به گزارش صدای بورس؛ محسن مهرعلیزاده گفت: مهمترین دغدغه من، مساله از بین رفتن اعتماد مردم به مدیران و دولت است. مردم بی‌صداقتی را در رفتار و کردار و گفتار مدیران احساس می‌کنند و بر همین اساس، به مجموعه عملکردهای دولت بی‌اعتماد هستند و این بی‌اعتمادی باعث می شود که مردم با دولت همکاری نکنند و کارهای خوب آن‌را هم نبینند و دنبال همکارشی با دولت نباشند.

وی دغدغه دیگر خود را صداوسیماست عنوان کرد و افزود: کاری شده که مرجعیت رسانه از تهران به لندن انتقال پیدا کرده و الان کمتر از ۱۰ درصد مردم اخبارشان را از رسانه ملی دریافت می‌کنند. صداوسیما فیلم تبلیغاتی بنده را سانسور کرد زیرا تصویر حضرت امام خمینی(ره)، رهبری معظم انقلاب، آیت الله طالقانی و شهید بهشتی در آن استفاده شده بود. صداوسیما متاسفانه امروز نماینده اقلیت اقلیت هم نیست.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری خاطرنشان کرد: ریشه مشکلات عمدتا امروز در سیاست زدگی است. بینش‌ها، روش ها و نگاه ها باید عوض شود و نگاه ارباب-رعیتی باید از بین برود.

مهرعلیزاده خاطرنشان کرد: بعضی‌ها می‌خواهند همه جا باشند و همه کاره باشند و همه جا دخالت کنند. آنها آنجا که باید باشند، نیستند و آنجا که نباید باشند، هستند. امروز اقتصاد و معیشت ما هم متاسفانه دچار همین فضای سیاست‌زدگی سنگین است. بعضی‌ها هیچ التزامی به قانون و برنامه ندارند. این همه برنامه وجود دارد ولی افسوس که هیچ التزامی به اجرای قانون نیست. مشکل از عملکرد مدیران و ساختارهاست.

منبع: ایرنا

کد خبر 434113

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =