تامین‌مالی جمعی؛ ضرورتی در احیای اقتصاد

مدیر تامین مالی جمعی مشاورسرمایه گذاری فاینتک عنوان کرد: سرمایه گذاری جمعی، یک جایگزین هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری در بازار سهام است.

صدای بورس- مژده ابراهیمی؛ مدیر تامین‌مالی جمعی شرکت مشاورسرمایه‌گذاری فاینتک گفت: سرمایه‌گذاری جمعی به سرمایه‌گذاران کوچک و بزرگ، راه قابل دسترس پیشنهاد می‌کند به نحوی که مالک سرمایه خود در طرح های شرکت های موفق(SME‌) با رشد زیاد باشند.

نجم‌الدین مدنیان،‌ مدیر تامین‌مالی جمعی شرکت مشاورسرمایه‌گذاری فاینتک در ادامه افزود: یکی از ویژگی‌های این مدل سرمایه گذاری این است که سرمایه‌گذاری جمعی برای همه، حتی برای سرمایه‌گذاران جدید هم آسان و راحت است.

مدیر تامین مالی جمعی مشاورسرمایه گذاری فاینتک عنوان کرد: سرمایه گذاری جمعی، یک جایگزین هوشمندانه برای سرمایه‌گذاری در بازار سهام است؛ زمانی فقط تعدادی از سرمایه‌گذاران ثروتمند و با ارتباطات خوب امکان سرمایه‌گذاری در شرکت های موفق را داشتند، اما امروز همه می توانند در طرح های جذاب و سوداور این شرکت ها سرمایه گذاری کنند.


بیشتر بخوانید:
لحظه به لحظه با بازار ۱۹ خرداد ۱۴۰۰


وی افزود: سرمایه‌گذاری جمعی به عنوان یک آلترناتیو پایدار جذاب برای بازارهای عمومی بی‌ثبات عمل می‌کند. می‌توان گفت این نوع سرمایه‌گذاری به عنوان نقطه شروع برای سرمایه‌گذارانی است که به دنبال مالکیت امن درشرکت های کوچک و متوسط هستند. باید به این نکته نیز توجه کرد که تامین‌مالی جمعی از تجارت‌های کوچک حمایت کرده و ثروت نسلی را به وجود می‌آورد.

مدیرتامین مالی جمعی مشاور سرمایه‌گذاری فاینتک تصریح کرد: امروزه در دنیا سرمایه‌گذاری جمعی به عنوان موتور کسب‌وکار ها محسوب می‌شود و برای احیای اقتصادی حیاتی است. به عنوان نمونه در ایالات متحده امریکا شرکت‌هایی که از سرمایه‌گذاری جمعی استفاده کرده‌اند و به طور متوسط ۵۴ شغل را به صورت مستقیم و غیرمستقیم ایجاد کرده و از آنها حمایت می‌کنند.

کد خبر 434027

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =