رضایی: مشکلات کشور با شعار حل نمی شود

رضایی گفت: امید زمانی تحقق پیدا می کند که انرژی جدید را ایجاد کنم و از دولت های خواب آلوده که شب می خوابند و قیمت بنزین را چند برابر می کنند و مردم توجیه نمی شوند نیستم.

به گزارش صدای بورس، رضایی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه از محوری ترین بندهای گام دوم انقلاب تقویت امید در جونان است؛ برنامه شما در این مورد چیست؟ گفت: مشکلات کشور با شعار و حرف مفت حل نمی شود؛ مشکلات ریشه اقتصادی دارد و با حرف درمانی به نتبجه نمی رسد، به قول دانشجوی دانشگاه تهران که در حال دستفروشی گفت ما از گرسنگی امید می خوریم.

وی ادامه داد: امید دیدنی است، امید گفتنی است، دولت ما امید را به شما مردم بر می گرداند و لبخند پیروزی به چهره شما باز خواهد گشت.


بیشتر بخوانید:

افزایش ۲۷ درصدی بدهی دولت به بانک‌ها


رضایی با بیان اینکه حرف راستی در مناظره قبلی گفته شد که کسانی که تا پایان نمی‌خواهند بمانند اعلام کنند، گفت: من تا پایان انتخابات هستم و با همه نیز رقابت خواهم کرد. از مردم ایران سخن می گویم، از اقوام ایران و آذربایجان، از شهید همت و احمد متوسلیان و احمدی مقدم، ما با همین روحیه و جنگ را به نتیجه رساندیم دولت ما دولت اقوام ایران است.

وی گفت: نمی دانم چرا من را به دلیل زاگرس نشینی متهم می کنند، من لر هستم و از تمام اقوام ایران در دولتم استفاده می‌کنم، امید زمانی تحقق پیدا می کند که انرژی جدید را ایجاد کنم و از دولت های خواب آلوده که شب می خوابند و قیمت بنزین را چند برابر می کنند و مردم توجیه نمی شوند نیستیم، ما با دولت خواب آلودگی خدا حافطی می کنیم. آغاز جدیدی خواهم داشت امسال به نام حضرت ولی عصر است و با مشکلات خداحافظی خواهیم کرد؛ ما لبخند و برکت را باز خواهیم گرداند که پول را به جیب شما باز گرداند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

کد خبر 434016

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 3 =