۸گانه عبور از چالش‌های اقتصادی از دیدگاه علیرضا زاکانی/ مردم رئیس پژوهشکده مجلس یازدهم را رئیس‌جمهور می‌کنند؟

با توجه به اینکه حل بسیاری از مشکلات امروز کشور از راه اقتصاد می گذرد، ۷ نامزد احراز صلاحیت شده باید برنامه های اقتصادی را جامع و عملیاتی برای مردم شرح دهند.

صدای بورس- احمدرضا صباغی؛ یکی از کاندیداهایی که برای حل مشکلات اقتصادی وعده‌ها و صحبت‌های مختلفی کرده است علیرضا زاکانی نماینده مردم تهران در مجلس و رئیس پژ وهشکده مجلس شورای اسلامی است که از فیلتر شورای نگهبان برای نامزدی در سیزدهمین انتخابات ریاست جمهوری عبور کرده است.

وی بارها در سخنان خود صحبت از برداشتن موانع تولید، رفع موانع بانکی تولیدکنندگان، برخورد قاطع با رانت‌خوران ،حل مشکلات صنعت و کشاورزی و ساماندهی کریدور شمال و جنوب در حوزه ریلی کرده است.

زاکانی با نگاهی جامع به ظرفیت ایرانیان خارج از کشور به عنوان یک فرصت مغتنم برای تحول اقتصادی ایران اسلامی،به دفعات مکرر از توسعه معادن و بندر ترانزیتی چابهار به عنوان یکی از برنامه‌های اصلی اقتصادی دولت خود نام برده است.

این نامزذ انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم مدعی است که اگر رئیس جمهور شود، آمریکایی ها التماس می‌کنند و مجبور می‌شوند تحریم ها را بردارند، می‌گوید: برجام معامله ناقص و معیوب بود ولی منعقد شده است. تمام وظایف خودمان را حتی بیشتر انجام دادیم الان نوبت آنهاست. آمریکا می خواهد به برجام بیاید باید اول تمام تحریم ها را بردارد و راستی آزمایشی شود و سپس اعلام نظر کنیم. اتحادیه اروپا، روسیه و چین نیز باید مسئولیت خود را انجام دهند.

وی از فوریت کار خود برای ایجاد تحول اقتصادی در کشور می‌گوید و اضافه می‌کند: فوریت کار دولت من تحول در اقتصاد و مدیریت است. در این عرصه توجه به تولید، محور تحول است. هر آنچه مخالف تولید باشد با همه وجود به جنگ آن خواهیم رفت و هر آنچه که عامل و کمک کننده تولید باشد مورد توجه قرار می دهیم.

این نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه امروز آمده‌ام با اژدهای هفت سر فساد بجنگیم و در این مسیر آنچه داریم در طبق اخلاص بگذاریم،می‌گوید: نظام سلامت باید متحول شود؛ کرونا را زودتر از این می‌شد کنترل کرد اما کوگوش شنوا!، مبارزه با خودکامی و خود رای بودن اساس کار ماست، تحول در سیاست خارجی از طریق توسعه و ارتباط با ١٥ کشور همسایه و محور مقاومت، توجه به شرق و انجام مراودات منطقی با غرب در دولت بنده انجام خواهد شد.

کد خبر 433903

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =