۹ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۹
حمایت امیر تتلو از رئیسی

امیرحسین مقصودلو معروف به تتلو، خواننده رپ جنجالی در کانال تلگرامی خود، از ابراهیم رئیسی در انتخابات ۱۴۰۰ حمایت کرد.

به گزارش صدای بورس، امیر تتلو در کانال تلگرامی خود نوشت: " با اینکه اصلا دوست ندارم راجع به انتخابات صحبت کنم، اینبار اما اگه آقای رئیسی رئیس جمهور بشه من با همه اتفاقاتی که ممکنه برام بیوفته میام ایران. من از اول هم اوکی بودم با آقای رئیسی. هنوزم اوکی‌ام"

در ضمن دوره قبل همه مارو مسخره کردن که هوادارای ما به سن قانونی نرسیدن اما ایندفعه چند سال گذشته و رسیدن با اینکه خودم اصلا به سیاست اعتماد ندارم ولی باز اگه چهار سال پیش به حرف من گوش می‌کردین لاقل الان چهار سال جلوتر بودین و زودتر عملکرد آقای رئیسی براتون روشن می‌شد».


بیشتر بخوانید:

حمید پور محمدی رئیس بانک مرکزی شد/ همتی بین دو انتخاب، ریاست جمهوری را انتخاب کرد


امیر تتلو چهار سال پیش در روزهای پایانی تبلیغات انتخابات سال ۱۳۹۶ در کنار ابراهیم رئیسی نشست و درباره آهنگ امام رضا با او صحبت کرد. این دیدار در همان روزها واکنش‌های بسیاری را به همراه داشت و بعدها نیکزاد نایب رئیس مجلس که رئیس ستاد ابراهیم رئیسی بود از این دیدار انتقاد کرد.

منبع: دیدارنیوز

کد خبر 433669

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • تلگرام پولی شد

    تلگرام پولی شد

    تلگرام یکی از بهترین اپلیکیشن‌های پیام رسان است که هر ماه مرتبا بهبودها و قابلیتهای جدید اکثرا رایگان پیدا می کند اما این سرویس ممکن است تصمیم بگیرد از طریق قابلیتهای انحصاری، به درآمدزایی از پلتفرم خود بپردازد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =