ساز ناکوک کریپتولند با اعتماد مردم/ پس لرزه‌های تخلفات اقتصادی در برج نگار

معیارهای مهم برای استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال به منظور خرید و فروش رمز ارزها چیست؟

صدای بورس- احمدرضا صباغی؛ بازار ارز دیجیتال بازاری جدید با ریسک‌های مثبت و منفی بسیار زیادی است. این موضوع در تمام جهان دولت‌ها را به ری‌اکشن وادار کرده است.

سرعت عکس‌العمل در برخی کشورها به میزانی بود که ضمن آگاه ساختن جامعه از معضلات و فایده‌های این ارز نوین، بستر سوء استفاده از شهروندان را از بین بردند. در ایران اما در سکوت یا بی‌خبری دولت سرمایه‌های بسیاری وارد این بازار شد؛ تاثیر بر بازارهای جانبی، کلاه‌برداری‌های هنگفت و اظهارنظرهای غیرکارشناسی شرایط رمزارز را پیچیده‌تر از پیش هم کرد.

در راستای معاملات ارز دیجیتال، میلیاردها تومان سرمایه مردم در معدود صرافی‌ها معامله می‌شود و دراین میان "صرافی ارز دیجیتال کریپتولند به دلیل تخلفات مالی و اقتصادی پلمپ شده است." شک بزرگی بر سرمایه‌گذاران در این ارز ایجاد کرد و مردم با ترس در تلاشند سرمایه‌های خود را از این بازار خارج کنند.
مالباختگان صرافی ارز دیجیتال کریپتولند در گفت و گو با صدای بورس از بی‌نتیجه بودن پیگیری‌ها و سردگمی سخن گفتند و از صدای بورس بررسی موضوع پلمپ شدن این صرافی را خواستار شدند، خبرنگار صدای بورس در ارتباط با نحوه برخورد با مال باختگان این صرافی گزارش میدانی را انجام داده که در زیر می‌خوانیم:


بیشتر بخوانید:
خودکشی استاد دانشگاه به خاطر شکست در بورس


برای رفتن به برج نگار ( محل استقرار صرافی ارز دیجیتال کریپتولند) حوالی ونک  سوار تاکسی شدم، راننده از حال و روزگار خود گفت و اینکه بخشی از سرمایه‌ خود را در بازار ارز دیجیتال از دست داده است. اینکه بخشی از پولش را تبدیل به بیت‌کوین و دوج‌کوین کرده و سرمایه‌اش تحت‌تاثیر توئیت‌های ایلان ماسک و تصمیم‌های دولت چین با یک ریزش معنادار روبرو شده است.
در برج نگار البته خبری از شلوغی نبود. "صرافی ارز دیجیتال کریپتولند به دلیل تخلفات مالی و اقتصادی پلمپ شده است." این تنها نتیجه پیگیری از انتظامات برج نگار به عنوان محل استقرار کریپتولند است. به عنوان کمک به مالباخته برگه‌ای دادند که توضیحاتی برای مالباختگان داشت و فرمی که مدارک و ادای خود را در سایت گرداب ارائه کنم، این توضیحات این گونه پایان یافته بود که « تصمیم‌گیری نهایی در این زمنیه بر عهده مقام قضایی است.»

به نظر پاسخ به این پرسش حیاتی است که "معیار اعتماد مردم برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در بعضی از صرافی‌ها چیست؟، چطور مردم عام جامعه سرمایه خود را بدون اینکه اطلاعاتی نسبت به رفتار ارزهای دیجیتال و صرافی که در آن خرید و فروش می‌کنند داشته باشند، وارد بازار رمزارزها می‌کنند؟
پاسخ به این پرسش در پایان همچنان پابرجاست:" معیارهای مهم برای استفاده از یک صرافی ارز دیجیتال به منظور خرید و فروش رمز ارزها چیست؟"

ساز ناکوک کریپتولند با اعتماد مردم/ پس لرزه‌های تخلفات اقتصادی در برج نگار

کد خبر 433626

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 8 =