۸ خرداد ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱

روز خوش دارا یکم و پالایش

صندوق واسطه‌گری مالی یکم و صندوق پالایشی یکم رشدهای قابل توجهی را به ثبت رساندند
روز خوش دارا یکم و پالایش

امروز ارزش صندوق واسطه‌گری مالی یکم ۶ هزار و ۵۶۰ ریال رشد کرد و به رقم ۱۲۳ هزار و ۶۲۰ ریال رسید.

به گزارش صدای بورس، امروز شاخص کل بورس تهران ۳۰ هزار و ۱۳۱ واحد صعود کرد و با ۲.۷۲ درصد رشد به یک میلیون و ۱۳۹ هزار و ۴۸۹ واحد رسید. همچنین ارزش معاملات امروز ۵۰ هزار و ۱۲ میلیارد ریال بود که طی ۵۲۸ هزار و ۶۳۰ نوبت معامله به ثبت رسید.

۵ نماد تاثیرگذار امروز نمادهای فولاد، فارس، فملی، کگل و شستا تاثیرگذارترین نمادها در شاخص کل بودند. بیشترین تعداد تراکنش نیز متعلق به نمادهای ثبهسار، کویر، وبملت، ولپارس و پتایر بود.

شاخص کل فرابورس نیز روزهای سبز خود را ادامه داد و با ۱۴۹ واحد افزایش به ۱۷ هزار و ۷۳۲ واحد رسید. در فرابورس نمادهای آریا، هرمز، بپاس، زاگرس و غصینو بیشترین تاثیر را بر شاخص بر جای گذاشتند و نمادهای چخزر، غگیلا، وپویا، فتوسا و وسپهر پر تراکنش‌ترین نمادها بودند.

رشد ۶۵۶ تومانی صندوق واسطه‌گری مالی یکم

صندوق واسطه‌گری مالی یکم امروز با رشد ۵.۶ درصدی، معادل ۶ هزار و ۵۶۰ ریال به قیمت نهایی ۱۲۳ هزار و ۶۲۰ ریال رسید. سهامداران حقیقی ۲۵ میلیون و ۸۹۸ هزار برگه سهم (۹۹.۵درصد) و سهامداران حقوقی ۱۰۸ هزار برگه سهم (۰.۴درصد) خریداری کردند.

جهش ۶.۴ درصدی صندوق پالایشی یکم

امروز صندوق پالایشی یکم جهش قابل توجهی داشت و با رشد ۴ هزار و ۲۷۰ ریالی معادل ۶.۴ درصد به ارزش ۷۰ هزار و ۹۷۰ ریال رسید.

این رقم پس از ۵۴ هزار و ۴۷۷ عدد معامله به ارزش ۴۵۱ میلیارد تومان ثبت شد. ۹۹.۱ درصد از معاملات توسط سهامداران حقیقی انجام شد.

کد خبر 433610

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =