استانداردهای درونی پگاه، فراتر از استانداردهای ملی است

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران گفت: پگاه در اجرا و پیاده‌سازی استاندارد و مباحث کیفی جزو شرکت‌های مطلوب کشور است که ساختار یافته عمل می‌کند.

به گزارش صدای بورس، غلامرضا شریعتی، رئیس سازمان ملی استاندارد ایران ادامه داد: پگاه از معدود شرکت‌های ایرانی است که استانداردهای داخلی تدوین شده دارد که سخت‌گیرانه و از استانداردهای ملی نیز سخت گیرانه است.

او با اشاره به این نکته که تدوین استاندارد داخلی پگاه سختگیرانه‌تر از استاندارهای ملی است، تصریح کرد: توجه و تعهد جدی به امر کیفیت موجب شد، تا پگاه اولین دریافت کننده نشان حلال در صنعت لبنیات کشور باشد.

شریعتی افزود: به واقع صنایع شیر ایران جزو همکاران اصلی ما درحوزه تدوین، اصلاح و بازنگری استانداردهای داخلی است و در این حوزه نگاه کلان و ملی دارد.

رئیس سازمان ملی استاندارد ایران با اشاره به حق مالکیت معنوی پگاه در روند همکاری با سازمان ملی استاندارد ایران، در خصوص رفع موانع و تسریع در روند تدوین استانداردهای درخواست شده نیز قول همکاری لازم داد.

عبداله قدوسی مدیرعامل صنایع شیر ایران نیز با اشاره به تاریخچه ۶۷ ساله پگاه، تصریح کرد: این شرکت با ۳۰ شرکت تابعه و ۱۰ هزار همکار، سی و پنجمین شرکت لبنی در دنیاست و ۳۵ درصد از سهم بازار داخلی را به خود اختصاص داده است.

او افزود: پگاه در سال ۹۹، ۸۴ هزار تن محصول را به ۱۸ کشور از جمله روسیه که مجوزهای بسیار سختگیرانه دارد، صادر کرده و نقش مهمی در ارزآوری کشور ایفا کرده است و صادرات ۱۱۰ هزار تن محصول هدف پیشرو در سال جاری است.


بیشتر بخوانید:
با تشدید مجازات جنبه عمومی جرم موافق هستیم


قدوسی تاکید کرد: دریافت ۲۰ استاندارد بین المللی و کمک به تدوین ۱۰۰ استاندارد داخلی بیانگر توجه ویژه این شرکت به بحث کیفیت است، که خود را حامی و همراه همکاران در سازمان ملی استاندارد ایران می‌داند.

او افزود: توجه به ارتقاء و استمرار کیفیت در الویت اصلی این شرکت است و کسب عناوین متعدد استانداردهای نمونه ملی و استانی توسط شرکت‌های گروه، نشانگر این موضوع مهم است‌ وهم اکنون شرکت صنایع شیر ایران این افتخار را دارد که اغلب آزمایشگاه درشرکت‌های گروه، آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد است.

شهریار دبیریان مدیر تضمین کیفیت صنایع شیر ایران نیز گزارش دستاوردهای حوزه کیفیت را ارائه و بر توسعه تعاملات فیمابین تاکید کرد.

گفتنی است، بازدید از باغ موزه صنعت شیر، خطوط تولید و آزمایشگاه‌های شرکت پگاه تهران همراه با توضیحات سید جعفر میر مدیرعامل شرکت نیز از برنامه‌های این بازدید بود.

منبع: روابط و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

کد خبر 433476

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =