سومین عرضه اولیه سال ۱۴۰۰

تعداد ۲۴۰ میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش، چهارشنبه این هفته به‌عنوان سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد "غکورش" در بورس تهران عرضه می‌شود.

به گزارش صدای بورس، تعداد ۲۴۰میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش، معادل ۸درصد سهام این شرکت، چهارشنبه این هفته(۵ خرداد) به‌عنوان سومین عرضه اولیه امسال بازار سرمایه با نماد معاملاتی "غکورش" در بورس تهران عرضه می‌شود.

این میزان سهام در محدوده قیمتی ۲۸۵۰ تا ۲۹۹۵ تومان برای هر سهم و با سهمیه ۵۰۰سهمی برای هر کد حقیقی و حقوقی عرضه خواهد شد.

همچنین مدیر این عرضه شرکت کارگزاری فارابی، مدیر عرضه شرکت گسترش صنایع بسته‌بندی کوروش و متعهد خرید شرکت گروه سرمایه‌گذاری کوروش به میزان ۵۰ درصد از کل سهام قابل عرضه هستند.


بیشتر بخوانید:

قیمت محصولات ایران خودرو در ۱۴۰۰/۳/۳ +جدول


گفتنی است تعداد ۲۴۰میلیون سهم شرکت صنعت غذایی کوروش در حالی چهارشنبه این هفته به عنوان پانصد و چهل و ششمین شرکت در فهرست شرکت های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش "محصولات غذایی و آشامیدنی به جز قند و شکر" گروه"تولید روغن های حیوانی و نباتی" و طبقه "تولید روغن ها چربی های گیاهی و حیوانی" در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد " غکورش " به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد که از این تعداد، ۱۶۸میلیون سهم در فرآیند کشف قیمت جهت عرضه به عموم اختصاص خواهد یافت و تعداد ۷۲میلیون سهم این شرکت نیز در روز پس از عرضه اولیه این شرکت به صندوق‌ها با ضریب تخصیصی بازاری هر دارنده واحد صندوق تعلق می‌گیرد.

این گزارش می‌افزاید: بر اساس قانون، عرضه اولیه سهام شرکت‌ها به صندوق‌های سرمایه‌گذاری در روز کاری بعد از عرضه اولیه با قیمت ثابت کشف شده در فرآیند عرضه اولیه صورت می‌پذیرد.

منبع: تسنیم

کد خبر 433379

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =