۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۸
«همراه» ۲۰۸ تومان سود تقسیم کرد

مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول روز پنجشنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۰ با حضور بیش از ۹۰ درصد از سهامداران در برج ستاره ونک برگزار و ۲۰۸ تومان سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد.

به گزارش صدای بورس، مهدی اخوان مدیرعامل شرکت همراه اول در ابتدای مجمع به قرائت گزارش عملکرد شرکت پرداخت و به سوالات اکثر سهامداران پاسخ داد.

اخوان در گزارش عملکرد شرکت به کسب رتبه نخست شاخص‌های «بهره‌وری کل عوامل» و «بازده فروش» در گروه ارتباطات و مخابرات ، مدیریت بالانس ترافیک برای ارائه بهترین تجربه به مشتری در ایام کرونا، ارائه سامانه «شاد» به دانش‌آموزان با همکاری وزارت آموزش و پرورش ، رسیدن به رکورد یکصد میلیون مشترک در شاخص HLR، فروش ۱۰.۵ میلیون سیم‌کارت در سال ۹۹، افزایش نیم درصدی سهم بازار در سال گذشته و رسیدن به سهم بازار ۵۳.۸ درصدی ، افزایش تعداد مشترکان اینترنت پرسرعت به بیش از ۴۲ میلیون کاربر، رشد ۸۰ درصدی ترافیک دیتا نسبت به سال قبل و رسیدن به رکورد ۳۸۴۱ پتابایت اشاره کرد .

بقایی رئیس هیأت مدیره همراه اول در یازدهمین مجمع عمومی عادی سالیانه این شرکت:در سال گذشته همراه اول علاوه بر توسعه کمی و کیفی شبکه و ارائه سرویس‌های جدید، موفق به ارائه فناوری 5G نیز شد که مراحل تجاری سازی آن را به سرعت در حال طی شدن است. 

وی افزود: همراه اول با قوت بخشیدن به بخش تحقیق و توسعه رویکردی بومی محور داشته و از تولید داخلی، استارتاپها و شرکت‌های دانش بنیان و کسب و کارهای مبتنی بر دیجیتال حمایت کرده است.

همچنین گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در مجمع عمومی عادی سالیانه همراه اول قرائت و صورت‌های مالی همراه اول مورد تصویب قرار گرفت .

در مراسم این مجمع ۲۰۸ تومان سود نقدی به ازای هر سهم تقسیم شد و اعلام شد سود سهامداران حقیقی ظرف حداکثر یک‌ماه از طریق سامانه سجام پرداخت می‌شود. 

کد خبر 433209

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 4 =