برگزاری مجمع عمومی عادی سالانه پگاه تبریز

مجمع عمومی عادی سالانه شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد.

به گزارش صدای بورس، این مجمع، به ریاست غلامرضا زینلی و با حضور حسن زنوزی و حسین نصیری به‌عنوان ناظر، مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره شرکت پگاه آذربایجان شرقی، برگزار شد.

در مجمع پگاه آذربایجان شرقی، مطابق گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی شرکت و گزارش مدیرعامل این مجموعه، گزارش حسابرس مستقل و بازرس قانونی در خصوص عملکرد منتهی به ۳۰ اسفند، قرائت شد.

در این جلسه، هیئت رئیسه پس از بررسی و تبادل نظر وبر اساس گزارش بازرس قانونی و حسابرس مستقل، صورت‌های مالی را مطلوب ارزیابی و تصویب کردند.

مرتضی اعیانی مدیرعامل شرکت شیر پاستوریزه پگاه آذربایجان شرقی(غپآذر) همچنین از ۲۴ درصد افزایش سود نسبت به مشابه سال قبل خبر داد و گفت: معادل ۸۰ درصد سود سال ۱۳۹۹ و به ازای هر سهم در سال‌جاری مبلغ ۸۱۵ ریال توزیع خواهد شد.


بیشتر بخوانید:
مجلس برای حق خواهی وکیل گرفت


وی پروژه‌های پیشنهادی  سال ۱۴۰۰ را با بودجه ۴۵۰ میلیارد ریال پیش بینی و عنوان کرد این پروژه‌ها در قالب ۱۲ طرح در بخش‌های مختلف پشتیبانی، بازار، تولیدی، فنی ومهندسی، تامین تجهیزات برای سال‌جاری طراحی شده که طرح فنی، مالی و اقتصادی طرح‌ها به تفکیک و به روش EPC+F جهت ارزیابی‌های فنی و اجرا در دستور کار قرار گرفت.

همچنین براساس اعلام مدیرعامل شرکت مقرر شد،  نسبت به ایجاد و توسعه حداکثری در بخش‌های تولید، پشتبانی، فنی و مهندسی، استفاده از تسهیلات بانکی ارزان قیمت و همچنین پیگیری مطالبات حقوقی و موضوع حل تعارض زمین شرکت در سال ۱۴۰۰ در دستور کاری قرار گیرد و نیز طرح توجیهی افزایش سرمایه از محل سود انباشته و مطالبات حال شده جهت تصمیم گیری و اخذ مجوزهای مربوطه به هلدینگ صنایع شیر ایران (پگاه) منعکس شود.

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل شرکت صنایع شیر ایران (پگاه)

کد خبر 433169

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 14 =