لحظه به لحظه با بازار ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

در پیش‌گشایش بورس ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ نمادهای گروه خودرویی در صف عرضه‌اند و با تقاضا همراه هستند.

به گزارش صدای بورس  نمادهای خودرویی که دبروز با صف خرید و تقاضا همراه بودند امروز هم نمادهای «خساپا» و «خودرو» با تقاضای خوبی در پیش‌گشایش رو به رو هستند همچنین نمادهای «کویر» و «های وب» در صف فروش قفل هستند.

ساعت ۹:۳۰

شاخص کل بورس امروز ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰ با ۳ هزار واحد منفی در محدوده یک میلیون و ۱۸۵ هزار واحد قرار گرفت. شاخص کل هم‌وزن هم با ۶۸۵ واحد منفی به محدوده ۴۱۰ هزار واحد رسید. ارزش معاملات امروز در دقایق ابتدایی به ۶۱۳ میلیارد تومان رسید. در مجموع شاخص کل ۰٫۳۲ درصد منفی را ثبت کرد.

امروز نمادهای «فملی»، «شپنا» و «فولاد» از نمادهای مثبت و نمادهای «فارس» و «خودرو» از نمادهای منفی موثر بر شاخص هستند همچنین «خساپا» و «خودرو» بیشترین تراکنش را در بازار امروز ثبت کردند.

ساعت ۱۰:۳۰

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع ۴۹۰میلیارد تومان (۹۵درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۱۴۰میلیارد تومان (۲۲درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در هشت نماد و حجم صف‌های فروش در ۱۵۰نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است؛ گفتنی است حجم صف گسترش صنایع روی ایرانیان (فگستر) به ۵۱.۳درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«محصولات غذایی و آشامیدنی» کم اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش فروش ۵۴۰میلیارد تومان است و پس از آن گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» قرار دارد که برآیند سفارشات فروش آن ۴۰۰میلیارد تومان می‌شود.  همچنین در طرف دیگر معاملات «بیمه و صندوق بازنشستگی به جز تامین اجتماعی» با تقاضای ۲۰۰میلیارد تومانی همراه شد.

ساعت ۱۲:۳۰

در پایان معاملات امروز، شاخص کل بورس پس از افت ۱۴هزار و ۱۳۸واحدی شاخص کل (۱.۲درصد) آن را در ارتفاع یک میلیون و ۱۷۴هزار واحدی قرارگرفت و همچنین شاخص کل هم‌وزن با کاهش ۱.۲درصدی مواجه شد.

آخرین قیمت ۱۹ماد حداقل سه درصد نسبت به قیمت روز قبل آن‌ها افزایش یافته و ۴۰۳نماد با کاهش بیش از سه درصدی قیمت همراه بوده‌اند.

حقیقی‌ها امروز بیش از۴۵۵میلیارد تومان نقدینگی از بازار خارج کردند. نمادهای «خساپا»، «خودرو»، «فملی»، «اپال»، «شستا»، «بوعلی» و «شپنا» در گروه پرتراکنش‌های بورس و نمادهای «کزغال»، «فگستر»، «کرمان»، «وسپهر»، «ذوب»، «بپیوند» و «فروی» در گروه پرتراکنش‌های فرابورس قرار گرفتند

ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس نیز در مجموع به بیش از دو هزار و ۳۲۵میلیارد تومان رسید.

کد خبر 433068

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =