عملیاتی شدن جیرینگ در «افق»

پذیرش کیف پول الکترونیک جیرینگ در فروشگاه های افق کوروش در سراسر کشور عملیاتی شد .

 به گزارش صدای بورس، در این مراسم که امروز و در یکی از شعبات فروشگاه افق کوروش و با حضور اصحاب رسانه در آستانه عید سعید فطر برگزار شد، تفاهم نامه پذیرش و بهره‌برداری از کیف پول الکترونیک جیرینگ منعقد شد.

حسین صبوری، قائم مقام مدیرعامل افق کوروش در این افتتاحیه گفت: به زودی روش های قبلی پرداخت منسوخ و روش های جدید جایگزین خواهند شد .

صبوری اضافه کرد: فروشگاه افق کوروش در حوزه خرده فروشی شرکت پیشرو بوده و توانسته با پشت سر گذاشتن مشکلات، شیوه مدرن پرداخت را جایگزین فعلی کرده و گسترش بخشد.

وی تاکید کرد : با توسعه این امر و افزایش سطح استاندارد زندگی مردم به زودی شاهد تحول اساسی در این حوزه خواهیم بود.

حمید بهروزی، قائم مقام مدیرعامل همراه اول نیز در این مراسم ضمن خرسندی از انعقاد این تفاهمنامه اظهار کرد : گسترش خدمات کیف پول در شرایط فعلی جامعه و با همه‌گیری کرونا خدمت بزرگی به مردم بوده و امید داریم با برنامه ای بلندمدت این تعامل در سطح بیشتری اجرایی شود و همگی به این خدمات متصل شده و بهره مند شوند.

ابراهیم حسینی نژاد، مدیرعامل شرکت فن آوران انیاک نیز در حاشیه مراسم افتتاحیه بیان داشت : امروز شاهد پذیرش اولین کیف پول الکترونیکی بودیم که اتفاق بزرگی در این حوزه خواهد بود که امیدواریم این خدمات نه تنها بخاطر کرونا بلکه بخاطر سلامتی همیشگی مردم جامعه گسترش و توسعه یابد .

حسام حبیب اله، مدیرعامل جیرینگ در بخش پایانی مراسم گفت: این همراهی و همکاری نویدبخش اتفاقات خوبی خواهد بود .

جیرینگ اولین شرکت پرداخت موبایلی بوده که دهه اول فعالیت خود را پشت سر گذاشته و در حال حاضر میزبان ۴۰میلیون نفر از کاربران همراه اول است.

وی افزود: صنعت پرداخت جان تازه ای گرفته و به سرعت در حال گسترش و توسعه است .

پذیرش و راه اندازی کیف پول الکترونیک جیرینگ در شعب فروشگاهی افق‌کوروش از آن جهت دارای اهمیت است که با  توجه به این که مشتریان می توانند تنها با یک‌بار وارد کردن اطلاعات کارت بانکی خود، خریدهای بعدی‌ خود را به سهولت و بدون نیاز به ورود CCV۲  یا رمز پویا و تاریخ انقضاء انجام دهند باعث سرعت خرید و صرفه‌جویی در وقت و ارتقاء ضریب امنیتی عملیات خرید می‌شود.

از سوی دیگر بی نیاز کردن مشتری از استفاده فیزیکی از کارت بانکی در دوران شیوع ویروس کرونا و ضرورت رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی از اهمیت بالایی برخوردار است، و این از مزایای استفاده از کیف پول الکترونیک جیرینگ در شعب فروشگاهی افق‌کوروش در سراسر کشور است.

کد خبر 432871

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 12 =