۲۶ میلیون دارایکم معامله شد

صندوق واسطه گری مالی یکم امروز را ، برابر با ۳ هزار و ۱۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۷ هزار و ۹۹۰ ریال به کار خود پایان داد.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل امروز ۱۵ اردیبهشت، پس از رشد ۵ هزار و ۲۰۱ واحدی و با ۰.۴۵ درصد تغییر، در رقم یک میلیون و ۱۷۲ هزار واحد آرام گرفت.

شاخص‌ کل هم‌وزن با اینکه کاهش زیادی نداشت اما با نزول ۰.۰۴ درصدی و با ۱۷۷ واحد تغییر، بر مدار ۴۲۲ هزار و ۸۴۸ واحدی  به کار خود پایان داد.

نمادهای «فملی»، «فولاد»،‌ «فارس»‌، «وپاسار» و «وبملت» از تاثیرگذاران مثبت و «شپنا» و «رمپنا» از تاثیرگذاران منفی بر شاخص کل بودند و نمادهای «وبملت»،‌ «فملی»، «خودرو»، «برکت» و «شستا» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.


بیشتر بخوانید:
حقیقی‌ها همچنان خریدار دارایکم


صندوق واسطه گری مالی یکم امروز را با ۲.۲۳ درصد رشد، برابر با ۳ هزار و ۱۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۷ هزار و ۹۹۰ ریال به کار خود پایان داد.

سهامداران حقیقی دارا یکم، ۹۶ درصد برابر با ۲۶ میلیون و ۶۵ هزار برگه سهم و سهامداران حقوقی تنها ۳.۳ درصد، برابر با ۹۰۱ هزار و ۴۰ برگه از سهام این نماد را خریدند.

کد خبر 432565

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • دارایکم دنباله روی شاخص

    با ثبت ۰.۵۱ درصد کاهش منفی

    دارایکم دنباله روی شاخص

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۰.۵۱ درصد کاهش، برابر با ۶۶۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۲۹ هزار و ۳۴۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • دارایکم همچنان درصف قرمز شاخص

    دارایکم همچنان درصف قرمز شاخص

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۳.۰۶ درصد کاهش، برابر با ۲ هزار و ۴۰ ریال با قیمت پایانی ۱۳۰ هزار ریال به کار خود پایان داد.

  • دارایکم با حجم ۱۳ میلیون به پایان رسید

    دارایکم با حجم ۱۳ میلیون به پایان رسید

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز را با ۵.۶۹ درصد کاهش، برابر با ۷ هزار و ۵۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۱۶ هزار و ۹۸۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • چهارشنبه طلایی برای دارایکم

    چهارشنبه طلایی برای دارایکم

    صندوق واسطه گری مالی یکم در روز آخر هفته با افزایش به کار خود پایان داد و با ۳.۶۷ درصد رشد، برابر با ۴ هزار و ۹۷۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۴۰ هزار و ۳۵۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • دارایکم منفی، در دستان حقیقی ها

    دارایکم منفی، در دستان حقیقی ها

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز نزولی بود و با ۰.۶۸ درصد کاهش، برابر با ۹۳۰ هزار ریال به ۱۳۴ هزار و ۹۸۰ ریال رسید.

  • حقیقی‌ها همچنان خریدار دارایکم

    حقیقی‌ها همچنان خریدار دارایکم

    صندوق واسطه گری مالی یکم در روز یکشنبه با کاهش به کار خود پایان داد و با ۱.۶۳ درصد نزول، برابر با ۲ هزار و ۲۵۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۵ هزار و ۹۱۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • دارایکم، ۱۳۲ هزار و ۶۳۰ ریال شد

    دارایکم، ۱۳۲ هزار و ۶۳۰ ریال شد

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز را با ۰.۶۴ درصد افزایش، برابر با ۸۴۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۳۲ هزار و ۶۳۰ ریال به کار خود پایان داد.

  • امید از دارایکم برداشته شد

    امید از دارایکم برداشته شد

    صندوق واسطه گری مالی یکم امروز با ۱.۰۶ درصد کاهش، برابر با ۱ هزار و ۳۷۰ ریال، با قیمت پایانی ۱۲۷ هزار و ۹۷۰ ریال به کار خود پایان داد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =