ارزش معاملات پالایش به ۲ میلیارد و ۲۰۸ میلیون ریال رسید

صندوق پالایشی یکم امروز دل به دل شاخص کل داد و در مسیر خواسته سهامداران قرار گرفت و با رشد ۲.۹۵ درصدی قیمت در نهایت به قیمت ۷۰ هزار و ۸۴۰ ریال رسید.

به گزارش صدای بورس، صندوق پالایشی یکم امروز دل به دل شاخص کل داد و در مسیر خواسته سهامداران قرار گرفت و با رشد ۲.۹۵ درصدی قیمت در نهایت به ۷۰ هزار و ۸۴۰ ریال رسید.


بیشتر بخوانید:
۱۳ هزار و ۵۹۰ واحد کاهش، ماحصل تلاش امروز شاخص


ارزش بسته ۳۰۰ واحدی صندوق پالایش به ۱۸ میلیون و ۴۳۳ هزار ریال و بسته ۵۰۰ واحدی به  ۳۰ میلیون و ۷۲۳ هزار ریال رسید.

در مجموع ۲۸ میلیون سهم با ارزش ۲ میلیارد  و ۲۰۸ میلیون ریال معامله شد که سهامداران حقیقی ۹۹ درصد از معاملات را در سمت خرید و  فروش به خود اختصاص دادند.

کد خبر 432561

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

  • «پالایش» با رنگ سرخ ۱۴۰۰ را آغاز کرد

    «پالایش» با رنگ سرخ ۱۴۰۰ را آغاز کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» اولین روز معاملاتی خود را در سال ۱۴۰۰ با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۲.۵۹ درصد کاهش قیمت نسبت به روز آخرین روز معاملاتی به قیمت پایانی ۸۳۵۰۲ ریال رسید.

  • اولین روز سبز پالایش در ۱۴۰۰ رقم خورد

    اولین روز سبز پالایش در ۱۴۰۰ رقم خورد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» چهارمین روز معاملاتی هفته را با رنگ سبز به پایان رساند و با ۰.۱۶ درصد افزایش قیمت نسبت به روز یکشنبه به قیمت پایانی ۸۱۵۷۰ریال رسید.

  • «پالایش» سال را سرخ تمام کرد

    «پالایش» سال را سرخ تمام کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» آخرین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۰.۷۲ درصد کاهش قیمت نسبت به روز سه شنبه به قیمت پایانی ۸۵۷۴۰ریال رسید.

  • کاهش قیمت «پالایش»

    کاهش قیمت «پالایش»

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» سومین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۰.۶۲ درصد کاهش قیمت نسبت به روز یکشنبه به قیمت پایانی ۸۴۳۸۰ ریال رسید.

  • پالایش، ۷۳ هزار ریال شد

    پالایش، ۷۳ هزار ریال شد

    صندوق پالایشی یکم امروز را با کاهش ۱.۰۲درصدی قیمت نسبت به روزهای گذشته به پایان رساند.

  • پالایش سرخ رنگ هفته را تمام کرد

    پالایش سرخ رنگ هفته را تمام کرد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» آخرین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۱.۵۱ درصد کاهش قیمت نسبت به روز سه شنبه به قیمت پایانی ۸۰۳۴۰ ریال رسید.

  • «پالایش» روی خوش به سهامداران نشان نداد

    «پالایش» روی خوش به سهامداران نشان نداد

    صندوق پالایشی یکم، با نماد «پالایش» آخرین روز معاملاتی هفته را با رنگ سرخ به پایان رساند و با ۳.۵۵درصد کاهش قیمت نسبت به روز گذشته به قیمت پایانی ۷۳۸۰۰ ریال رسید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 5 =