افزایش سرمایه ۲۹۱ درصدی

افزایش سرمایه ۲۹۱ درصدی بیمه سینا با موافقت اعضای مجمع تصویب شد.

به گزارش صدای بورس، مجمع عمومی فوق‌العاده این شرکت با حضور ۷۶ درصد سهامداران و با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی به منظور بررسی و تصویب افزایش سرمایه برگزار شد.

در ابتدای جلسه، هیئت رئیسه مجمع با ترکیب محمد نوین به نمایندگی از شرکت ره‌نگار خاورمیانه به عنوان رئیس مجمع، مصطفی زروندی به نمایندگی از شرکت مادرتخصصی مالی و سرمایه‌گذاری سینا به عنوان ناظر اول، رسول محمدقلی به نمایندگی از بنیاد علوی به عنوان ناظر دوم، مصطفی رجب‌لو به عنوان نماینده بازرس قانونی و حسابرس (موسسه مفید راهبر)، کتایون هدایت‌پور به عنوان دبیر مجمع و نماینده بیمه مرکزی در جایگاه و نماینده فرابورس به صورت برخط تشکیل شد.


بیشتر بخوانید:

۱۰ مصوبه بورسی هیئت دولت/ زمان اجرا از همین امروز


بر اساس این گزارش، در ابتدای این مجمع دکتر رضا جعفری مدیرعامل بیمه سینا گزارش توجیهی افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی‌ها را به صاحبان سهام ارائه کرد و پس از آن سهامداران به اتفاق آراء با افزایش سرمایه بیمه سینا از ۱۵۰ به ۵۸۷.۸ میلیارد تومان به میزان ۲۹۱ درصد موافقت کردند.

سپس مجمع عادی به طور فوق‌العاده بیمه سینا با دستور انتخاب محاسب فنی (اکچوئر) نیز برگزار شد که طی آن با تصویب سهامداران، اختیار انتخاب محاسب فنی (اکچوئر) بیمه‌های غیرزندگی شرکت به هیئت مدیره تفویض شد.

منبع: روابط عمومی بیمه سینا

کد خبر 432204

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 5 =