آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار (قسمت ۱۱۰) / سربرگ بازار

در آموزش گام به گام بورس اوراق بهادار، همراه شما خواهیم بود و به اصلی‌ترین ابهامات ورود به بازار جذاب بورس پاسخ خواهیم داد:

به گزارش صدای بورس، در سربرگ بازار می توانید به اطلاعات انواع بازار های بورس، فرابورس، اوراق بدهی و مشتقه دسترسی داشته باشید. از جمله این اطلاعات می توان به وضعیت بازار، شاخص کل و هم وزن، ارزش بازار، تعداد، ارزش و حجم معاملات و مورادی از این دست اشاره کرد.

سجام سربرگ بازار


بیشتر بخوانید:

۸ راهکار برای بهبود بازار سرمایه


سربرگ مجامع الکترونیک

در بخش مجامع الکترونیکی نیز می توانید تاریخ برگزاری مجامع سهامی که در اختیار دارید را مشاهده و در صورت تمایل در ان مجمع شرکت کنید.

مجامع الکترونیک سجام

در هر صفحه قسمتی نیز برای اخبار اختصاص یافته است.

افرادی که چندین بار کارگزاری خود را تغییر داده اند، احتمالا بیش از دیگران نیاز به این درگاه را احساس می کنند. گاهی ممکن است شما سهامی را که در یک کارگزاری خریده باشید و با عوض کردن کارگزاری خود، این سهام به جایی دیگر منتقل شده باشد و شما ندانید دقیقا کجاست. یا قبلا در افزایش سرمایه سهمی شرکت کرده باشید ولی قبل از ثبت افزایش سرمایه، سهام اصلی را فروخته باشید و بعدتر یادتان رفته که اصلا چنین سهمی داشتید. در این صورت شما می توانید کل سبد دارایی خود را در این درگاه مشاهده و اطلاعات لازم را کسب کنید. فارغ از این که سهام را چه زمانی یا از کدام کارگزاری خریداری کرده اید.

نکته: دقت کنید که دسترسی به خدمات درگاه ذینفعان بازار سرمایه منوط به ثبت نام و احراز هویت در سامانه سجام است.

منبع: سیگنال

کد خبر 431965

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =