۲۲ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۴:۵۲
شاخص باز هم قرمز تمام شد

شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز کاهشی بود و در پایان معاملات با کاهش ۹ هزار و ۷۷۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ واحد رسید.

به گزارش صدای بورس، شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران امروز کاهشی بود و در پایان معاملات با کاهش ۹ هزار و ۷۷۵ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۳۰ هزار و ۹۲۰ واحد رسید. شاخص کل هم وزن با افت ۸۳۳ واحدی به ۴۳۵ هزار و ۳۵۷ واحد رسید.

ارزش روز شرکت‌های بورسی امروز به بیش از ۴ میلیون و  ۹۱۵ هزار میلیارد تومان رسید.

در روز جاری معامله‌گران در بورس تهران بیش از ۱.۷ میلیارد سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب ۲۲۷ هزار نوبت معامله و به ارزش  بیش از ۱ هزار و ۹۸۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند؛ این در حالی است که خالص ارزش معاملات امروز ۱,۴۹۵ میلیارد تومان بود که نسبت به روز قبل ۲۱.۲ درصد افزایش پیدا کرده است.

همچنین نمادهای معاملاتی فولاد، فملی، فارس و کچاد بیشترین اثر کاهشی بر شاخص کل را داشتند.

در فرابورس ایران نیز بیش از یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان داد و ستد انجام شد که با این حساب ارزش امروز معاملات بورس و فرابورس ایران در مجموع به بیش از ۳ هزار و ۴۰ میلیارد تومان رسید.

در فرابورس ایران شاخص کل ۷۹ واحد افت کرد و به رقم ۱۷ هزار و ۷۷۲ واحد رسید. ارزش بازار اول و دوم نیز در این بازار به بیش از یک میلیون و ۲۰۸ هزار میلیارد تومان رسید.

معامله‌گران فرابورس بیش از ۵۴۳ میلیون سهام، حق تقدم و اوراق مالی در قالب  ۶۳ هزار  معامله و به ارزش بیش از یک هزار و ۶۰ میلیارد تومان داد و ستد کردند.

نمادهای معاملاتی آریا، بپاس، زاگرس و مارون هم بیشترین اثر کاهشی بر شاخص فرابورس را داشتند.

کد خبر 431325

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 5 =