اعلام برندگان نخستین فروش فوق‌العاده ایران‌خودرو

قرعه‌کشی نخستین فروش فوق‌العاده محصولات ایران‌خودرو در سال ۱۴۰۰ امروز (یکشنبه) با حضور مسوولان دستگاه‌های نظارتی انجام شد و در آن منتخبان و برگزیدگان مشخص شدند.

به گزارش صدای بورس، در این طرح سه محصول پژو پارس بنزینی، پژو پارس TU۵ و سمند ال.ایکس با موعد تحویل حداکثر ۹۰ روزه عرضه شده بود.

بیشتر بخوانید:

دولت با قیمت‌گذاری دستوری مخالف است

مشخصات نفرات برگزیده با تایید فرآیند قرعه‌کشی توسط نهادهای ناظر، از طریق سایت فروش ایران خودرو به نشانی esale.ikco.ir اعلام و همچنین پیامک اطلاع‌رسانی به منتخبان ارسال خواهد شد.

برگزیدگان به مدت پنج روز مهلت خواهد داشت تا نسبت به واریز وجه خودروها طبق بخشنامه فروش اقدام کنند. در صورت واریز نکردن وجه، نفرات ذخیره جایگزین خواهند شد.

برپایه این گزارش، به منظور بهره‌مندی مشتریان واقعی، در این طرح محدودیت‌های فروش فوق‌العاده همچون پارسال اعمال شد.

همچنین، هزینه‌ها و الزام‌های قانونی اعلام شده در این طرح بر اساس مصوبه‌های سال گذشته بود و بدیهی است که با اعلام نرخ جدید در سال ۱۴۰۰، مشتری متعهد به پرداخت مابه‌التفاوت این هزینه‌ها خواهد بود.

بررسی آمارهای منتشره سامانه کدال حاکی از تولید ۴۸۰ هزار و ۳۳۸ دستگاه خودرو از سوی گروه صنعتی ایران‌خودرو در سال ۹۹ است.

برپایه این آمارها، تا پایان اسفندماه پارسال ۳۴۶ هزار و ۵۷۵ دستگاه در گروه پژو، ۵۵ هزار و ۲۲۰ دستگاه در گروه سمند، ۱۳ هزار و ۳۰ دستگاه رانا و ۵۵ هزار و ۳۲۰ دستگاه دنا در ایران‌خودرو تولید شد.

در مدت یاد شده، این گروه صنعتی همچنین موفق به تولید ۹۴ دستگاه دانگ‌فنگ، چهار هزار و ۹۷۱ دستگاه هایما، چهار هزار و ۷۹۴ دستگاه در گروه وانت و سایر محصولات و ۱۸۱ دستگاه پژو ۲۰۰۸ شد.

در این آمار، تولید ۱۵۳ دستگاه تارا به عنوان خودروی نوبرانه این گروه صنعتی نیز مشاهده می‌شود.

منبع: ایرنا

کد خبر 430978

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 6 =