۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۹
شاخص در سرازیری/حمام خون شاخص

شاخص کل با افت ۱۳۴۱۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۶۹ هزار واحدی رسید.

به گزارش صدای بورس، در پایان معاملات امروز، شاخص کل با افت ۱۳۴۱۴ واحدی به رقم یک میلیون و ۲۶۹ هزار واحدی رسید. شاخص‌ کل هم‌وزن نیز با افت ۰.۲۷ درصدی، با ۱۲۰۳ واحد کاهش در کانال ۴۳۹ هزار و ۹۱ واحدی  به کار خود پایان داد.

تعداد معاملات امروز بازار سهام با ۱۹۵ هزار معامله به حجم ۱ میلیارد و ۳۶۴ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات در بازار امروز ۱۸ هزار و ۰۶۹ میلیارد ریال بود.

نمادهای «شستا»، «فولاد»،‌ «فملی»‌، «فارس» و «شپنا» از تاثیرگذاران منفی شاخص امروز بودند و نمادهای «شستا»،‌ «برکت»، «اپال»، «رانفور» و «بوعلی» نمادهای پرتراکنش امروز بازار سهام بودند.

شاخص بازار فرابورس امروز با افت ۹۵ واحدی بر مدار ۱۷ میلیون و ۹۰۷ هزار واحدی قرار گرفت. تعداد معاملات امروز فرابورس با ۱۱۳ هزار دفعه معامله به حجم معاملاتی ۸۶۹ میلیون برگه سهم رسید. ارزش معاملات بازار فرابورس نیز ۱۴۹ هزار و ۸۸۹ میلیارد ریال بود.
نمادهای «بپاس»،‌ «زاگرس»، «آریا»، «صبا» و «هرمز» از نمادهای تاثیرگذار و «رافزا»، «آریا»، «بگیلان» و «بپیوند» نمادهای پرتراکنش امروز بازار فرابورس بودند.

برترین گروههای صنعتی بازار امروز مواد دارویی، شیمیایی و فلزات اساسی بودند که در این بین مواد دارویی با ارزش هزار و ۴۰۱ میلیارد در راس برترین صنعت قرار دارد. شاخص های صنعت امروز منسوجات، شیمیایی بودند که روز پر نوسانی را گذراندند.

بیشترین افزایش قیمت را نمادهای «دروز»، «وساخت» و «نمرینو»‌ داشتند و نمادهای «غبهشهر»، «شپنا» و «فملی» با کاهش قیمت مواجه شدند.

برترین تقاضا به «پارند»، «سیتا» و «کمند» و برترین عرضه به «شپنا»، «خساپا» و «سنیر» تخصیص داده شد.

کد خبر 430950

برچسب‌ها

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 3 =