۱۵ فروردین ۱۴۰۰ - ۱۳:۳۶
افزایش سرمایه بالای سه شرکت بورسی

سه شرکت دشت مرغاب، سرمایه گذاری اعتلاء البرز و لیزینگ ایران برنامه افزایش سرمایه خود را منتشر کردند.

به گزارش صدای بورس،  شرکت دشت مرغاب با نماد «غدشت» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ 53 میلیارد و 453 میلیون ریال به مبلغ 681,919,542,738 ریال از محل مازاد تجدید ارزیابی دارایی ها به منظور اصلاح ساختار مالی و کاهش ریسک مالی در صورت وضعیت مالی شرکت و بهره مندی از معافیت های مالیاتی که در تاریخ 1400/01/14 به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.


شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز
شرکت سرمایه گذاری اعتلاء البرز با نماد «اعتلا» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: پیشنهاد افزایش سرمایه از مبلغ  یک هزار و 150 میلیارد ریال به مبلغ دو هزار و 50 میلیارد ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی به منظور حفظ نقدینگی شرکت و عدم خروج نقدینگی مذکور و همچنین ارتقاء بیشترسودآوری که در تاریخ 1400/01/14 به تصویب هیئت مدیره رسیده است. این افزایش سرمایه جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده است.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد.

بیشتر بخوانید:

لحظه به لحظه با بازار ۱۵ فروردین ۱۴۰۰


شرکت لیزینگ ایران
شرکت لیزینگ ایران با نماد «ولیز» در اطلاعیه ای در کدال اعلام کرد: افزایش سرمایه شرکت از مبلغ 600 میلیارد ریال به مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از محل آورده نقدی با سلب حق تقدم از سهامداران فعلی به منظور بهبود وضعیت مالی شرکت به تایید حسابرس و بازرس قانونی (مؤسسه حسابرسی موسسه حسابرسی هشیار بهمند ) رسیده است.
بدیهی است انجام افزایش سرمایة یادشده منوط به موافقت سازمان بورس و اوراق بهادار و تصویب مجمع عمومی فوق العاده می باشد و در این خصوص اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

کد خبر 430923

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =