لحظه به لحظه با بازار ۱۴فروردین ۱۴۰۰

بازار سهام هفته اول سال ۱۴۰۰ را با یک روند نوسانی آغاز کرد. بسیاری از نمادها در روز اول با افازیش حجم معاملات همراه بودند اما در روزها بعدی با کاهش معاملات و افزایش عرضه روبه‌رو شدند.

به گزارش صدای بورس بازار سهام امروز (۱۴ فروردین) با افزایش حجم عرضه و تقاضا همراه است. حجم عرضه در برخی از نمادهای بانکی و خودرویی افزایش یافته و با توجه به بزرگی این نمادها احتمال دارد بازار در روند معاملات امروز با یک حرکت منفی آغاز به کار کند.

با توجه به حجم عرضه در نمادهای بزرگی همچون خساپا، خودرو و نمادهای بانکی وتجارت و وبصادر که هرکدام از نمادهای شاخص‌ساز بازار هستند احتمال دارد بازار در روند معاملات امروز یک روند کاهشی را پشت سر بگذارد.

ساعت ۹:۰۷

خپارس متعادل است.

شپنا ،فملی ،شتران با جای‌گیری در صدر شاخص‌سازان روند منفی را برای بازار امروز رقم زدند و هم‌اکنون شاهد افزایش عرضه‌ها هستیم. 

فشار فروش در اکثر نمادهای اصلی و بزرگ به چشم می‌خورد. 

برکت و فاراک دو سهمی هستند که در گروه‌های کوچک‌تر افزایش تقاضا برای خرید را دقایق نخستین نشان می‌دهند. 

 شاخص کل افت ۲۴۰۰ واحدی را در دقایق اولیه ثبت کرد. 

شرانل و اپال سبزپوش هستند.

ساعت ۹:۰۸

فلزات اساسی با فشار فروش داد و ستد می شود.فولاد, فملی, ذوب, فایرا, فزرین, فوکا, کاوه, کیمیا و فنورد از جمله نمادهای پر عرضه گروه هستند.

ساعت ۹:۱۳

فراورده های نفتی نیز یک پارچه منفی با افت قیمت معامله می شوند.شتران, شپنا, شبندر, شبریز, ونفت, شاوان, شراز و شزنگ با فشار فروش همراه اند.شنفت تک نماد مثبت گروه است که متعادل داد و ستد می شوند.

ساعت ۹:۲۲

بانکی ها امروز معاملاتی پر عرضه را تجربه می کنند.وبملت, وبصادر, وپست, وسینا, وآیند, وملل, سامان, سمایه و وزمین با فشار فروش همراه اند.وسالت با افزایش تقاضا و وشهر با گرایشی مثبت متعادل است. 

ساعت ۹:۲۴

صف فروش ۳۶ میلیونی فولادمشاهده می شود، حقیقی ها فقط ۱/۵ میلیون برگه سهم خریداری کردند.

ساعت ۹:۲۶

پالایشی‌ها در کف روزانه هستند.

در حال حاضر نماد شپنا با قیمت ۱۳۵۵ تومان و حجم معامله ۱۸ میلیون سهم و صف فروش ۵۹ میلیون سهم ،شتران با  قیمت ۱۰۱۱ تومان و  حجم معامله ۱۷ میلیون سهم و صف فروش ۱۴ میلیون سهم ،شبندر با قیمت ۲۶۶۱ تومان و حجم معامله حدود ۲ میلیون سهم و صف فروش ۸ میلیون سهم ،نماد شبریز با قیمت ۳۰۵۲ تومان و حجم معامله ۴۶۲ هزار سهم و صف فروش ۶۱۲ هزار سهم هستند.

ساعت ۹:۲۷

در حالی که بسیاری از نمادهای گروه فلزات اساسی با افت قیمتی همراه هستند، فباهنر مورد توجه قرار گرفته و در مدار مثبت ۲ قرار گرفته است.

ساعت ۹:۴۶

صف فروش شستا جمع آوری شد تا سهم در این دقایق متعادل باشد

در گروه رایانه،رنج مثبت سنگین در رانفور این سهم را به صف خرید رساند.

سپ هم ۴ درصد مثبت معامله می شود.

ساعت ۱۰:۰۰

محصولات شیمیایی نیز همسو با دیگر نمادها با فشار فروش همراه اند.پترول ،شگویا, کلر, آریا, شاروم, فارس, نوری, شپلی, شپارس, بوعلی و زاگرس از جمله نمادهای پر عرضه ی گروه اند.شصدف و شکف با افزایش تقاضا داد و ستد می شوند.شتولی مثبت و متعادل است.

ساعت ۱۰:۰۳

گروه هتل داری نیز همسو با دیگر گروه ها با گرایشی منفی نوسانی داد و ستد می شوند.سمگا, گدنا و گکیش پر عرضه های گروه اند.گکوثر و گشان مثبت و متعادل اند.

ساعت ۱۰:۴۸

قندی ها امروز همسو با دیگر نمادهای معاملاتی همراه با افت قیمت را تجربه می کنند.قنیشا, قثابت, قپیرا, قچار, قصفها, قشیر, قزوین, قجام, قهکمت و قمرو پر عرضه های گروه اند.قیستو با افزایش تقاضا همراه است.

ساعت ۱۱:۱۵

برقی ها نیز با افت قیمت همراه اند.بجهرم, آبادا, بکهنوج, وهور, بگیلان, مبین, بزاگرس و بمپنا پر عرضه های گروه اند.دماوند مثبت و متعادل معامله می شود.

ساعت ۱۲:۳۰

شاخص بورس امروز هم منفی بود و به یک میلیون و ۲۸۲ هزار واحد رسید. افت حدود یک درصدی شاخص بورس درحالیست که در هفته گذشته نیز در مجموع بازدهی هفتگی این بازار منفی حدود یک درصد بود.

درحالی که ارزش معاملات بازار سهام در دوره رونق این بازار از ۲۰ هزار میلیارد تومان هم عبور کرده بود اکنون میزان ارزش معاملات در حد سه هزار میلیارد تومان است.

کد خبر 430853

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =